4.10.2017

24 x viime kuu

Se ois jo lokakuu ja vesisade, mutta parin postauksen verran olisi vielä syyskuisia juttuja jäljellä! Mun piti postata tämä itse asiassa jo eilen, mutta toisin kävi järkyttävän päänsäryn takia. Uusi yritys tänään! Elikkäs siis syyskuun aikana puhelimeen kertyneitä kuvia - ja näitä oli jostain syystä paljon.

syyssnap2

1.-3. Kuukausi aloitettiin meidän työpaikan henkilökunnan virkistäytymispäivällä, joka polkaistiin käytiin Kespron messuilla. Ruokamessut on kyllä parasta! Vaikka loppujen lopuksi taidettiin viettää enemmän aikaa anniskelupuolella... :D 

syyssnap

4.-6. Kuukauden eläinnaamaselfiet. Keskimmäisessä kuvassa on näköjään olleet planeetat kohdallaan, kun olen saanut loihdittua noin muhkean näköisen nutturan töihin! 

syyssnap6

7.-9. Ihania poikia ♥ Jedi sai yks päivä kamalan raivokohtauksen ja heitteli sen ruokakuppia ympäri keittiötä kauhealla vimmalla - raukalla oli nälkä. Ei suinkaan pidetä koiraa nälässä täällä ja ruokailuajatkin on sillä suht säännölliset vaikka vuorotyötä teenkin niin tämä tapaus oli ihan yksittäinen, yleensä ruoka tulee kuonon eteen ihan pyytämättäkin ;D 

syyssnap5

10. Pancho Villassa syömässä. Ateria ei nyt mikään visuaalisesti näyttävin ole, mutta tofuhamppari ja guacamole olivat itse asiassa aika hyviä! 
11. Sitten tein ite ruokaa! Intialaistyyppistä, kuinkas muutenkaan, hahah. Välillä tulee mietittyä osaanko mä muuta ruokaa tehdäkään.
12. Käytiin myös lounaalla Mamma Mariassa ja pitsa oli kyllä todella hyvä! 

syyssnap4

13.-15. Tuntuu, että sataa koko ajan ja on harmaata, mutta kyllä viime kuuhun ainakin muutama aurinkoinen päivä mahtui! Alkusyksy on musta todella kaunista ja kivaa aikaa, mutta tässä lokakuussa kun ilmat jo viilenee huomattavammin ja puista putoaa lehdet, niin lähinnä masentaa. 

syyssnap3

16. Jäätelöaddikti ilmottautuu! Huomasin tämmöisen uutuuden ja pakkohan se oli ostaa testiin. Tuomio: ihan ok, muttei pompannut kyllä lempparien kärkeen. Jotka siis ovat Rocky Road, Mud Cake ja Brysselin kinuskikeksi. 
17. Kuinkahan kauan oon ettinyt näitä hampunsiemenillä ja mustapippurilla maustettuja maissikakkuja?? Sattumalta löytyi Hyvinkään Citymarketista enkä oo toistaiseksi ainakaan omissa lähikaupoissa nähnyt :( Pitää lähteä tekemään ruokaostoksia pääkaupunkiseudun suuntaan :D 
18. Oijoi!! Näitäkin mä olen etsinyt vaikka ja mistä, mutta äiti oli bongannut näitä kauppareissullaan ja tietenkin osti, koska olin infonnut tämän tärkeän etsintäprojektin eteenpäin, hahah. Broilerinakit on mun suurta herkkua (en tiedä miksi) eikä tarvinut pettyä näihinkään. 

syyssnap8

19. Autoin äitiä etsimään farkut. Sama projekti olisi edessä itselläni, sillä jouduin heittämään mun lempparifarkut roskiin niiden ollessa liian kuluneet (kerran jo korjattu) ja sama koskee toisia farkkujani, möh! Asiasta kukkuruukkuun eli noihin Sokoksen sovareihin: ihanan tilavat ja tyylikkäät!
20. X-filesia on tullut tuijotettua viime aikoina jakso jos toinenkin, nimimerkillä menossa 4.tuotantokaudessa... 
21. Virkistymispäivässä pidettiin omat awardsit ja mä voitin tämmöisen palkinnon. Venymisellä ei nyt sitten tarkoiteta fyysisiä ominaisuuksia :D 

syyssnap7

22. Voi juku että oli hyvää suklaakakkua! Mä olen melko varma että resepti löytyy jostain täältä blogin uumenista ainakin osittain, mutta täytyy tarkastaa :) 
23. Testasin myös toista uutta jätskiä, Ainon sitruuna-marenkia. Tuomio: ihan jees, syö pienen annoksen mutta ei mun mielestä sellanen mättöjätski, jonka söisi vahingossa kerralla. Itsellänihän moisesta ei tietysti ole kokemusta..... 
24. Lisää kakkua! Tämä kakku on toteutettu Annin uunissa -blogin ohjeella ja macaronit ostettu ihan Lidlistä, hahah. Kakku oli hyvää, joskin aika raskasta mun makuun sillä en yleensä suosi kreemejä täytteenä tai päällisenä.

Snapchatissa löydyn nimimerkin mennikae takaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti