21.2.2019

13 x helmikuussa

Aurinkoista torstaita tyypit! Meikä istuu tällä hetkellä pöydän ääressä kanakeittoa syöden ja pakkasta sulatellen. Tiiättekö ku tietää, että joku homma pitäisi tehdä, mutta sitä vaan aina siirtää eteenpäin? Jossain kohtaa se raja tulee sitten vastaan ja homma on tehtävä, niiku tänää meillä tuon pakkasen suhteen...
Mutta tästä hetkestä menneisyyteen, sillä ajattelin jakaa tälleen melko perinteiseen tapaan puhelimeen tallentuneita kuvia kuluneelta kuulta! (Ja on siellä pari ihan tammikuun lopusta jos rehellisiä ollaan hahha.) 

helmikuu

Baarissa olen käynyt tänä vuonna varmaan enemmäin kuin yhteensä viime vuonna. Eli 2 kertaa :D Viime viikonloppuna Lahteen avattiin Loosister ja pakkohan se oli käydä tarkastamassa, vaikutti mun mielestä ihan kivalta paikalta! Tänne vois mennä joskus isommalla porukalla pelaamaan bilistä. Ja jos joku ihmettelee taas, että juonko mä muuta kun Somersbyn päärynäsiideriä, niin en :D Hahah. 

helmikuu2

Helmikuu on pitänyt sisällään myös herkullisia kahvihetkiä! Ja tuo taustalla näkyvä kortti on muuten ystävänpäiväkortti, jonka sain työkaverilta ♥ 

helmikuu6

Siskon suloinen koira ♥ Näitä tovereita näin viime Kouvolan visiitillä. Oon menossa loppuviikosta Kouvolaan taas, mutta voi olla, että en ehdi näitä pikkukavereita silloin tapaamaan, höh. 
Ja melkein aiheeseen liittyen sitten lohi-avokadopastaa, mikä on yks mun lemppariruuista, lasillisen viiniä kanssa. Huomennakin syödään lohta, jee!
 
46441075044_b58f65880e_o_edited

Vaikka tosi monena päivänä on ollut inhottava ja märkä sää, niin kyllä nättejä talvipäiviä on silti mukaan mahtunut! Itse tosin alan olla sitä mieltä, että kyllä se kevät voisi sieltä jo tulla. 

helmikuu4

Mä oon semmonen tyyppi, että haluan aina testata kaikkea uutta. Varsinkin, jos kyse on jätskeistä. Tämä kyseinen jäätelö ei ollut oikein mieleeni, koska en noin yleensäkään pidä mansikkajäätelöstä, mutta voi pojat meinas yöunet mennä viime yönä kun huomasin, että Valion jäätelöfabriikilta tulee monta uutta makua nyt keväällä! Ei tosin sillä että oisin esim. sitä Aura-lakujätskiä syöny. Mullakin on rajani, haha. 
Ja mitä noihin Taffelin suklaasipseihin tulee, niin oudolla tavalla ihan jees. Tommoin pikkupussi on just passeli!
 
helmikuu5

Tilasin vähän hiustenhoitotuotteita varastoon... meillä shampoota ja hoitoainetta kuluu aika paljon ja tuntuu, että aina saa olla ostamassa lisää. Josko nyt riittäisi! Mä sain myös vihdoin hankittua tuon Olaplexin no3:sen, mistä olen haaveillut tosi pitkään! Tänään itse asiassa kokeilin ensimmäistä kertaa ja eihän se nyt mihinkään taikatemppuihin kykene, mutta hiukset olivat huomattavasti kimmoisemmat ja pehmeämmät pesun jälkeen, minkä huomasi taas mun luonnonkiharoiden rakenteesta.
Mä sain ystävänpäivänä aivan täysin puun takaa tämmöisen ihanan lahjakortin henkilöiltä, keiltä en todellakaan osannut odottaa yhtään mitään! Tuli niin otettu olo, varsinkin kortin tekstistä. Tämän käyttö menee kyllä maaliskuulle, sillä loppukuu on mulla jo täynnä. 

helmikuu3

Mikä sen parempaa ku aurinkolasit nassulle, aamukahvi take away -kuppiin ja rauhalliselle sunnuntaikävelylle? Suosittelen! Mitä taas en suosittele on tämä flunssainen olo, jonka takia mun on pitänyt perua menoja, joihin oisin todellakin halunnut osallistua. Eilen illalla tein itselleni rommitotia kurkkukivun hellittämiseksi ja kyllä maistui!

Nyt mä laitan sulaneen pakkasen päälle ja pyykit kuivumaan, ja toivon, ettei tämä lenssu tästä yhtään pahene enää. Kivaa viikon jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti