31.1.2019

Ihanan tylsä vapaapäivä

39973467863_dba0559568_o_edited 39973465053_31791a4251_o_edited

Noniin, alkaahan se tammikuu olla ohi! Hahah. Sattuneista syistä (liian vähän valoa, liian kylmä, liikaa lumisadetta jne) mulla ei ole menneeltä kuulta minkäänlaisia asukuvia - tosin en tiedä onko ne jo vähän puhkikulunut juttu muutenkin - joten tässä ois pari tämmöstä tuhruista peiliselfietä sen sijaan :D

Tää viikko on ollut tähän asti jees, maanantaina sain kutsun työnjälkeisille ja yhden siiderin sijaan ilta vähän venyi ja lopulta olin vasta kolmen aikaan aamulla kotona, hups. Mut olipa odottamatonta ja mikä tärkeintä, hauskaa! Tiistaina käytiin pikkuporukalla lounaalla Seurahuoneella (jonka lounasta täytyy muuten kehua, tää oli mun toinen kerta ja erittäin jees) ja eilen oli iisi aamuvuoro töissä, illan sai chillailla kotona. Tänään mulla on taas vapaa ja vaikka yhdessä vaiheessa mitään tekemättömyys ahdisti (no kävin mä parillakin lenkillä ja kahvilla tädin kanssa) niin oikeastaan tämmöset päivät on enemmän kuin jees. Tai että ei sitä tarvi olla koko ajan menossa ja tehdä asioita, vaikka ei sillä että mitenkään hyperaktiivinen olisin normaalistikaan. Ja seuraava vapaa on vasta viikon päästä, joten hyvähän tässä on keräilläkin voimia siihen saakka!

Kivaa kuun vaihdetta kaikille ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti