5.4.2020

Lomalla

Neljäs lomapäivä alkaa olla voiton puolella. Jos kaikki olisi mennyt suunnitelmien mukaan eikä korona olisi pilannut about kaikkea, niin olisin tällä hetkellä Italiassa Garda -järvellä. No mutta, nämä asiat ovat itseä suurempia eikä ne valittamalla muutu.
Päivät on menneet nopeasti ja olen yrittänyt täyttää niitä erilaisilla jutuilla liikunnasta siivoamiseen. Ja eri suoratoistopalvelujen kulutuksella. Olen katsonut lähinnä sarjoja, mutta ajattelin jonakin päivänä ottaa tavoitteeksi muutaman elokuvan. 
Sosiaalisia kontakteja tulisi välttää, mutta voin kyllä ihan rehellisesti myöntää, että olen kyläillyt ystävän luona. Itse asiassa tällä viikolla niin monta kertaa, että siellä vietetty aika on varmaan aika lähellä kotonakin vietettyä aikaa. Muutoin mun sosiaaliset kontaktit on olleet aika vähäisiä, niin kuin pitääkin. Mutta ei mulla ole sen enempää puhua tästä asiasta - jokainen tekee niin kuin tekee oman harkintakykynsä puitteissa ja vaikka moni on kärkäs arvostelemaan toisten toimia, niin mun mielestä se on hieman turhaa jeesustelua. 

IMG_5555_edited IMG_5560_edited IMG_5554_edited IMG_5562_edited

Joka tapauskessa vaikka tässä on erilaisia rajoituksia, töitä on vähemmän (loman jälkeen siis) ja tulevaisuus on kaikin puolin vähän hatara ja tietysti päälle vielä se pelko mahdollisesta sairastumisesta. Silti tässä hetkessä elämisessä on jotain rauhoittavaa - suunnitelmia ei oikein voi tehdä ja täytyy ihan eri tavalla keskittyä nykyhetkeen, koska se on ainoa mitä on. Omaa aikaa on yhtäkkiä paljon enemmän - minulla siis ainakin, tilanne on varmasti etenkin perheellisillä ihan eri. Oma aika tulee tarpeeseen ja toivon ja uskon, että kaikesta huolimatta vaikutukset ovat enemmän positiiviset kuin negatiiviset, henkilökohtaiselta kannalta siis.

Nyt vaan toivon, että kevät tulisi supernopeasti, saataisiin väriä ja lämpöä ♥ En edelleenkään osaa sanoa, saanko herätettyä tätä blogia eloon mitenkään kummallisemmin tämän kevään aikana, mutta paineita en aio siitä ottaa. Haluaisin herätellä sellaisia harrastuksia, jotka ovat olleet katkolla paljon pidempään, kuten vaikkapa piirtäminen ja maalaaminen, sekä lukeminen ja leivonta.

Ihanaa keväistä uutta viikkoa kaikille, sekä tsemppiä tähän uuteen arkeen (tai eihän se monelle kovinkaan uusi juttu enää ole)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti