15.10.2016

Tällä viikolla

IMG_0661 IMG_0692 IMG_0733 IMG_0719
IMG_0665
neule H&M / mekko New Look / laukku Seppälä / kengät H&M

Tällä viikolla olen muun muassa...

○ ollut jostain syystä tavallista väsyneempi. Tai tosin mulla on näitä kausia, kun nukuttaa hurjasti ja sitten kausia, kun on jotenkin niin täpinöissään koko ajan, ettei malttaisi nukkua eikä uni tule. Nyt on nukuttu hyvin ja nähty omituisia unia!

○ käynyt syömässä Santa Fé:ssä erinomaisen hyvän tofu-avokadoburgerin. Tarjoilija tietysti oletti mun olevan kasvissyöjä enkä sitten lähtenyt korjaamaan :D En ees vietä lihatonta lokakuuta, musta on vaan siistiä kokeilla noita kasvisruokavalioannoksia ravintoloissa :)

○ juhlinut poikaystävän 25-vuotissynttäreitä rauhallisesti perheen kesken. Syötiin intialaista ruokaa ja kahviteltiin herkkujen parissa. Oli niin mukavaa, että mä en muistanut ottaa edes kakusta kuvaa!

○ ostanut uuden puhelimen hajonneen tilalle. Olen nykyisin siis Samsung Galaxy A3:n omistaja! Mä en tiedä näistä puhelinjutuista mitään, mulle riittää että siinä on android-käyttöliittymä ja tavalliset sovellukset saa ladattua ja pystyy soittamaan. Alle viikon käytön perusteella vaikuttaa näppärältä perusluurilta :)

○ palellut, koska en ole jostain syystä vielä sisäistänyt, että tuolla ulkona on niin vilpoisaa, että vois kaivaa hanskat esiin ja tunkea ne käsiin ennen ulosmenoa. Sormet ihan kankeaana kylmyydestä lyhyilläkin matkoilla!

○ ihmetellyt rikki mennyttä astianpesukonetta (kuinka monta asiaa voi hajota saman viikon aikana...?) Kyseessä on toki tommonen ikuisuuden vanha yksilö, jolle en osaa tehdä mitään. Lisäksi se lykätty syvennykseensä niin tehokkaasti, että ensin pitäisi irrottaa listat lattiarajasta, että sen saisi vedettyä ulos. Mähän oon maailman surkein ja laiskin ihminen tekemään semisti hajonneille asioille mitään, terveisin eteisen välioven kahva teipattuna kiinni viimeiset 4 kk. Ehkä pitäisi laatia kunnon vikalista ja hoitaa kaikki asiat kerralla pois?

○ ja sitten mä lähen vääntämään tänään kevyen 11 tunnin työvuoron ja huomenna ois kymppituntinen, mutta sitten mulla piiitkästä aikaa maanantaivapaa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti