17.9.2017

6 kuvaa kuluneelta viikolta

Aurinkoista sunnuntaita! Tosin itselläni se ei ehkä ole niiin aurinkoinen, olo on tosi väsynyt ja tuntuu että kroppa on ihan rikki. Olen tällä viikolla kärsinyt oudosta alaselkäkivusta eikä mulla ole mitään hajua, mistä se olisi voinut kipeytyä. Lisäksi äsken tuli soitto työmaalta, että tarviikin mennä aiemmin töihin (toisaalta sunnuntain tuplapalkka, joten ei siinä mielessä haittaa).
Tällä viikolla en ole hirveästi ehtinyt mitään kummempaa tekemään, mutta tässä olisi kuusi kameraan tallentunutta otosta viikon varrelta:

IMG_7965

Äiti toi mulle tuliaisia laivareissulta ♥ Kaikki tuotteet on tuttuja silmänympärysvoidetta lukuunottamatta. Tämmöiset minipakkaukset on musta niin kivoja ja käteviä ja toivoisin, että eri firmat tekisi enemmänkin tämmöisiä. Pääsisi kokeilemaan eri tuotteita ja tuotesarjoja ilman että täytyy ostaa täysikokoinen tuote. 

IMG_8091 IMG_8094 IMG_8092

Sää on ollut todella epävakainen tällä viikolla, mutta maanantaina meitä oli mitä mahtavin syyssää ja nautittiin siitä lenkkeilemällä nuoruudestani tutuissa maisemissa :) 

IMG_8203

Suklaakahvi on sekin itse asiassa tuliainen äidiltäni. Mä olen laittanut tätä vähän tavallisen kahvin sekaan, joten kovin suklainen se ei ole. Pitäisi kokeilla juoda sitä pelkälleen joku kerta. Noin yleisesti ottaen tykkään kyllä maustetuista kahveista, varsinkin kardemummakahvi on mielestäni hyvää! 

IMG_8110

Mä olen ehtinyt myös leipoa! Tämä tässä on vadelma-salmiakki (tai enemmänkin lakritsi) kakku ja tarkoitus olisi laittaa siitä reseptiä tänne heti kun saan aikaiseksi!

Nyt ois hörppästävä loppu kahvi naamariin, lähteä lenkille koiran kanssa ja laittaa itsensä työkuntoon. Nähhään taas ensi viikolla!

2 kommenttia:

  1. Ai nyt syksyn tullen tuollaiset makukahvit ovat varmasti ihania! Täytyykin käydä kipaisemassa löytyisikö kaupasta samantyylistä herkkua :)

    https://iidanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä varmaan joitakin löytyy, ja ainakin Punnitse & Säästässä olen joskus nähnyt moniakin eri makuja! Omani mä oon monesti ostanut tosin ulkomailta :)

      Poista