5.3.2018

Tauolta paluu

Hei pitkästä aikaa! Onkohan siellä toisessa päässä enää ketään? Viimeisestä postauksesta on liki kuukausi, mutta tauko teki kyllä terää. En sano, että se on kokonaan ohi tai että paluu entiseen tapahtuu saman tien, mutta hei, olen tässä nyt! Tauon aikana en hirveästi blogia miettinyt ja itse asiassa kävinkin täällä vain muutamaan otteeseen. Mulla on ollut niin paljon muuta, etten edes ehtinyt kaivata tämän ääreen. Mutta tuntuu hyvältä palata, tekstikentän avaaminen tutui jotenkin niin tutulta ja turvalliselta, vähän kuin reissun jälkeen pääsee omaan suihkuun ja omaan sänkyyn :D

alkuvuosi2 alkuvuosi3

Kovien pakkasten lisäksi mun alkuvuoteen - tai pikemminkin viime kuuhun on kuulunut, no, paljon töitä. Juuri viime viikonloppuna tuli kommenttia tutun tutulta hänen tullessaan ravintolaamme syömään, että aina sä oot täällä :D Tähän uuteen rytmiin on kuitenkin pikkuhiljaa alkanut tottua ja työmäärä ei tunnu enää ihan niin isolta, vaikka toki vapaa-ajan hyödyntämisessä mulla on vielä tekemistä. Siis siinä mielessä, että energia riittäisi sinnekin asti että jaksaisi puuhailla kotona enemmän askereita. Mutta kevät tulee kovaa vauhtia ja valoisuus sekä lämpö lisääntyy, joten jo se itsessään tuo muhun lisää virtaa :)

alkuvuosi1

Sillä vähäisen tuntuisella vapaa-ajalla olen sitten viettänyt aikaa perheen kanssa, etenkin siskon, joka kävi täällä itse asiassa kahtena perättäisenä lauantaina, oli tosi kivaa ♥ Mulla oli myös vapaa viikonloppu ja kävin kaverin kanssa vähän ulkona tuulettumassa, mikä teki tosi hyvää jos ei ota huomioon alkoholin sivuvaikutuksia. En puhu nyt krapulasta, vaan alkoholijuomien sisältämistä sulfiiteista, jotka aiheutti tavallista voimakkaamman reaktion, mikä on verrattavissa allergiseen reaktioon. Tämä siitäkin huolimatta, että otin allergialääkettä hyvissä ajoin. Mutta onneksi tämä on ongelma, jota tällä tahdilla tarvii miettiä uudestaan aikaisintaan parin kuukauden päästä :D Alkoholin kulutus ei tällä hetkelä muutamaa satunnaista lukuunottamatta jaksa kiinnostaa. 

alkuvuosi4 alkuvuosi5

Sitten varmaan ne tärkeimmät kuulumiset, eli mitä uutta leffa- ja sarjarintamalla? Leffapuolella on ollut hiljaista, ja siksi leffapäiväkirjankin huitaisen vasta tämän kuun loppuun. Sarjojen suhteen olen sen sijaan ollut aktiivinen: olen katsonut parikin aikamatkustukseen liittyvää sarjaa Netflixistä; Continuum sekä Travelers. Molemmat kivaa vaihtelua, ja mukavaa aivojumppaa. The Walking Deadissa ollaan poikaystävän kanssa edetty kuudennen kauden loppupuolelle ja eilen sain itsekseni katsottua Riverdalen ensimmäisen kauden. Että johtuisko ne mun vapaa-ajan ongelmat näistä mun sarjamaratooneista... :D

Ja mun loman alkuun on kaksi viikkoa, mikä tarkoittaa siis sitä, että kahden viikon päästä tähän aikaan olen juuri laskeutunut Dublinin lentokentälle ♥ En malta odottaa! Jouduin hakemaan uuden panssinkin, kun vanha umpeutuu juuri matkan aikana. Kerrankin muuten onnistui passikuva. Tai onistui ja onnistui, mutta ainakaan en näytä sarjamurhaajalta, kuten edellisessä, hah.
Ja lahtelaiset hei, mulla ja äitillä on kirpparipaikka Lahen Cetorilla, paikkanumero 14, eli käykääpä ostamassa poies, niin saadaan vikat matkarahat kokoon ;D

Ihanaa uutta viikkoa kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti