19.12.2018

11 kuvaa joulukuulta

Nyt on kuulkaas uusi tietokone jolla näpytellä! Mulla ei tosin ole toistaiseksi ollut aikaa tutustua tähän kovin laajasti, mutta eipä tässä ole mihinkään kiire - varsinkin kun joulun vapaat häämöttää jo edessä päin! Vielä on monen monta juttua tekemättä, mutta kuten jo aiemmassa postauksessakin sanoin, niin ei stressiä! Tähän postaukseen ajattelin jakaa puhelimeen tallentuneita kuvia kuluneelta kuulta. Laatu on vähän mitä on, kameraa en ole käyttänyt reissujen jälkeen kuin pari kertaa. Uusi kamera ja uusi puhelin taitaa molemmat olla ensi vuoden ostoslistalla. 

joulukuu1 
Järjestettiin töissä secret santa -juhla, eli arvottiin keskenämme, kelle ostamme joululahjan n. 10 euron arvosta. Sitten yhtenä iltana töiden jälkeen pidettiin lahjojenjakotilaisuus, jossa vuorotellen avasimme lahjat, niin että kaikki näki mitä kukin sai, ja lahjan saajan piti aina arvata keneltä lahja oli. Ekassa kuvassa mun saama lahja, joka oli niin ihana etten kestä. Se sisälsi vielä pari euron arpaa, mutta ehdin raaputtaa ne, eikä niissä ollut voittoa. Lahjakortti sisälsi lupauksen yhteisestä ja itselleni ilmaisesta kahvi- tai viinihetkestä ja se on jo lunastettu, hahah. Tän lahjan arvohan on tosi reilusti yli kympin ja tuntui jotenkin niin ihanalta, että mulle on haluttu antaa tämmöinen :) En tosin ollut ainoa, kuka näin ihanan lahjan sai, kaikki sai ihania juttuja ja illasta jäi hyvä mieli! 
Toisessa kuvassa on sitten taidonnäyte meikäläisen vääntämistä paketeista, tässähän on vain murto-osa sillä osa odottaa vielä kääreeseen tai pussiin pääsyä! 

joulukuu2

Pallomekossa mentiin pikkujoulut osa 1 ja kuviollisessa mekossa pikkujoulut osa 2. Molemmissa oli tosi kivaa ja aivan eri ihmiset. Mä en ole maailman sosiaalisin ihminen, joten tämmöset tilanteet on meikälle toisinaan vähän haastavia (omasta mielentilastakin hieman riippuen). Toisen porukan kanssa käytiin paikallisessa pubissa laulamassa vähän karaokea (voin kertoa ettei kannata laulaa juppihippipunkkaria pienessä sievässä varsinkin jos kieli tuppaa menemään solmuun usein jo ihan selvinpäinkin) ja toisissa istuttiin juhlapaikalla aamukahteen saakka jutellen. 

joulukuu3

Tunnelmakuvia töistä kotiin astellessa iltamyöhään. Tai ainakin ekassa kuvassa yömyöhään - oli meinaan sen verran reteää (ja ärsyttävän humalaista) pikkujouluväkeä tuona päivänä liikenteessä, että siivoaminen venähti pitkäksi. Vielä ois lauantai-ilta töitä ja "innolla" odotan, millainen päivä tulossa - joko jo huomattavasti rauhallisempi tai pahimmassa tapauksessa kunnon pommi, kun jengi tajuaa että ollaan pyhät kiinni eikä saakaan ruokaa meiltä. 

45460596415_facd0c0201_o_edited

Repäisin, ja ostin uuden paidan - Citymarketista! Noo kuvassahan näkyy enemmän mun hiukset kuin paita, mutta ehkäpä saan iskettyä asukuvat tästä kukkapaidasta vielä tänne blogin puolelle ennen vuoden vaihtumista :) 
Olen muuten tänä vuonna ostanut ennätys vähän vaatteita, ja sehän on siis vaan positiivinen asia. Olisin ostanut varmasti enemmän, jos mulla olisi aikaa kiertää kirppareita, mutta tänä vuonna on töiden ja reissujen ja kaiken muun takia ollut suhteellisen vähän sellaista vapaa-aikaa, että sen olisi voinut käyttää vaan tuommoiseen, joten lähes kaikki on tullut tilattua vaan netistä - ja ainoastaan tarpeeseen. Tästä olen supertyytyväinen itseeni! Esimerkiksi noi pikkujoululook -kuvissa nähdyt mekot on olleet molemmat mulla tämän vuoden reissuissa mukana niin sanotusti arkikäytössä, mutta ihan hyvin niitä voi käyttää tuolleen juhlavamminkin!

joulukuu4

Pojat ♥ Ei nyt liity varsinaisesti näihin kuviin, mutta käytiin äsken Jedin kanssa lenkillä ja tänne Lahteen on eilisen, yön ja tämän päivän aikana satanut lunta ihan mukavasti, niin voi pojat että tuo vanha papparainen oli siitä innoissaan! Tuli itsellekin niin hyvä mieli, kun katsoi toisen ilakointia. 

joulukuu5

Mulla on ollut pari lahjalippua elokuvateatteriin Kouvolassa ja Kuusaalla ja niissä on viimeinen käyttöpäivä sunnuntaina, joten piti maanantaina hyödyntää. Bohemian Rhapsodyn olen jo nähnyt eikä valikoima muuten ollut kovin häävi, joten päätin mennä katsomaan Ihmeotukset - Grindewaldin rikokset. Yksin elokuviin meneminen sai täysin uuden merkityksen, sillä mä tosiaan olin siellä ihan yksin :D Oli huvittava kokemus, koko elokuvasali ihan itselläni! Mutta itse elokuvasta sen verran, että vaikka olen ensimmäisen osan nähnyt, niin mä en todellakaan muistanut siitä juuri mitään ja sen takia tämä jäi vähän vajaaksi kokemukseksi. Ehkä katson ensimmäisen osan jälkikäteen uudestaan ja kirjoittelen ajatuksia tästä sitten enemmän! 
Toiseen kuvaan liittyen äitillä on söpöt Marimekon Unikko-mukit ja tarjolla olleet (ostetut) macaron-leivokset mätsäsi värimaailmaltaan niin hyvin yhteen että oli pakko nappaa kuva! Olen muuten ihan täysin rakastunut noihin macaron-leivoksiin, voi kun pääsisi Ranskasta hakemaan niitä! Vaikka on noi suomalaisten kauppaketjujen pakkashyllyistä napatut versiotkin ihan jees!

Nyt pieni paketointioperaatio vielä ennen postireissua sekä iltavuoroa, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti