30.12.2018

Viimeisiä viedään

IMG_2847_edited IMG_2814_edited IMG_2831_edited IMG_2857_edited IMG_2841_edited

Vähiin käy ennen kuin loppuu, tämä vuosi nimittäin! Mun vuodenvaihde tulee menemään rauhallisesti kotona, sillä huomenna aattona mulla on vielä aamuvuoro (inventaario jee.....) ja tiistaina oiskin sitten pitkä koko päivän kestävä vuoro, joten juhlimiset jää ostamaani viinipulloon ja vielä ostamattomiin herkkuihin! Mulla on hurja halu pitää LOTR -maraton, mutta en tiedä onko poikaystäväni ihan yhtä innokas asian suhteen :D

Huomenna mun olisi tarkoitus vielä tehdä sellainen kokoava postaus tästä vuodesta, varsinkin tekemistäni reissuista, ellei mitään yllättäviä muuttujia tule. Jos jotain on tänä vuonna todellakin opittu kantapään kautta, on se, ettei asiat tosiaan mene monesti niin kuin ne suunnittelee. Ja onneksi olen opetellut suhtautumaankin asioihin niin - suunnitelmat muuttuu, niin huonossa mutta hyvässäkin. Tällä hetkellä mun koko vuosi 2019 on täysin auki yhtä päivämäärää lukuunottamatta, nimittäin kesäkuun 2.päivä Tallinnassa Bon Jovi ♥ Ja tuntuu oikeastaan aika vapauttavalta, ettei mitään muita suunnitelmia toistaiseksi ole, sillä tämä kuluva vuosi on kyllä ollut yhtä suunnittelemista, varsinkin matkojen osalta. Ja vaikka äsken puhuinkin suunnitelmien muuttumisesta, niin onneksi kaikki reissuja koskevat jutut onnistui niin kuin pitikin. Mutta niistä lisää seuraavassa, todennäköisesti vuoden 2018 viimeisessä postauksessa!

Ja koska oletettavasti ainakin osa teistä viettää vuodenvaihdetta hieman riehakkaammissa ja sosiaalisemmissa tunnelmissa kuin minä itse, ettekä välttämättä ole ruudun ääressä enää huomenna, niin haluan jo nyt kiittää kaikkia lukijoita kuluneesta vuodesta (vaikka se omalta osaltani täällä blogin puolella ei mikään huipputuottelias olekaan ollut) ja oikein iloista ja onnellista uutta vuotta 2019!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti