21.6.2019

Hyvää juhannusta!

IMG_4283_edited IMG_4301_edited IMG_4315_edited IMG_4280_edited IMG_4308_edited

Täällä Lahessa sää on mitä mainioin ja meidän talo liki tyhjä muista asukkaista, tästä tulee varmaan aika huippu juhannus! Laitoin itselleni pinkin juhannustukan (tästä kuvia sitten myöhemmin) ja kohta alan tekemään vielä vähän siivouksia ja järjestelyjä. Voisin jopa koristella vähän pihaakin, nyt kun se on käytännössä kokonaan meidän käytettävissä.
Juhannus sinällään ei ole mulle iso juttu - viime vuonnakin olin ulkomailla tähän aikaan, mutta mua on onnistanut siinä mielessä, että koko työurani ajan mulla on ollut juhannus aina vapaa eli lähinnä sen takia siitä on muodostunut sellainen hengähdystauko. Suinkaan aina en ole kuitenkaan juhlinut, olen monta juhannusta viettänyt täysin ilman mitään perinteisiä suomalaisia traditioita eli saunaa, grilliruokaa, viinaa ja veneilyä. Sauna ja veneily jäävät välistä tänäänkin, mutta ruoka- ja juomapuoli on kyllä kunnossa.

Toivotan kaikille oikein ihanaa keskikesän juhlaa, vietitpä sen sitten töissä, mökillä, festareilla tai jossain ihan muualla ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti