22.5.2015

Ostosonnea

Tiedättekö kun joskus vaan on sellaisia päiviä, että yksinkertaisesti kaikki toimii ja onni suosii? Mulla oli juurikin eilen sellainen päivä, etenkin mitä tulee ostoksiin. Henkkamaukan paketti oli saapunut ärrälle ja Anttilaan mennessäni ostamaan ripsaria ja meikkivoidetta huomasin että kaikki Maybellinen (joiden ripsareita olen käyttänyt n. ikuisuuden) kaikki tuotteet oli -40% plussakortilla. Voiko näin hyvä tuuri edes käydä?

IMG_3424 IMG_3430 IMG_3434 IMG_3438

Koska tarjous oli niin hyvä, päätin ostaa jemmaan toisenkin ripsarin ja meikkivoiteen sijasta päädyin hankkimaan BB-voiteen, koska kesällä en tarvitse niin vahvaa ja peittävää meikkiä. Samalla tuli hommattua ihon putsarit ja tummempi huultenrajauskynä (jollaisen olen aiemminkin ostanut mutta kokonsa vuoksi se oli hävinnyt jo ennen kotiinpääsyä) vaalean rinnalle. Jep, oon just niitä tyyppejä jotka on aina aiemmin miettinyt mitä järkeä jossakin huultenrajauskynässä (sama pätee esim. meikinpohjustusvoiteeseen) mutta kippaskappas nyt kun sitä on opetellut tottunut käyttämään niin ei se enää niin turhalta tunnukaan!
Ostin vielä kokeiluun Garnierin uudesta hiustenhoitosarjasta tuon hiusnaamion, sillä nämä pidennykset kaipaa aika paljon enemmän hoitoa kuin mitä olen tottunut hiuksia hoitamaan. Ensikokeilun perusteella vaikuttaa aika hyvältä tavaralta!

Uudet tennarit on olleet ostoslistalla jo pitkään ja tarkoitus oli itse asiassa hankkia ne vasta Irlannista, mutta nykyiset alkaa olla siinä kunnossa että nämä tuli tarpeeseen. Mustan sijaan päädyin tällä kertaa tummanpunaiseen!
H&M:n paketista tuli todella kauan odotettu mokkatakki, joka on ollut aina omasta koostani loppuunmyyty, kun olen nettikaupasta sitä katsellut (jostain syystä Lahden henkkamaukassa en ole tätä edes nähnyt?) ja aah, olen rakastunut! Samasta paketista tuli muutakin, mikä nousee varmasti lempparilistalle, näistä molemmista lisää seuraavissa asukuvissa :)

Joka tapauksessa ei muuta kuin loistavaa viikonloppua! Omalla kohdalla se tarkoittaa vapaiden loppumista ja pitkiä työvuoroja, mutta oikeastaan ei edes harmita, on meinaan ollut niin kivat  kolme vapaapäivää takana ja viikon päässä häämöttää odotettu reissu, että kyllä tässä jaksaa taas duunia painaa! Palaillaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti