7.7.2016

Livbox

Kuten viime kuussa mainitsin, tilasin vihdoin ja viimein kauan mietinnässä olleen Livboxin kokeiluun ja eilen oli se päivä, kun se viimein pamahti Postin pakettiautomaattiin! Enkä siis etukäteen tiennyt muuta kuin että paketti sisältäisi näin heinäkuussa vain ja ainoastaan suomalaisia tuotteita. 

IMG_7681 IMG_7683 
Paketti sisälsi:

Herbina Body Mist -tuoksusuihkeen tuoksussa Blue Lagoon. Mulle body mistit on tuttuja tuotteita, nyt kesällä olen käyttänyt oikeastaan niitä kaikkien varsinaisten hajuvesien ollessa loppu. Tämä tuote oli kuitenkin tietyllä tapaa pieni pettymys - tai siis lähinnä tuo tuoksu, joka ei kyllä ole yhtään minua. Tosi mieto ja jokseenkin vetinen tuoksu, kuten noh, nimestäkin saattaa päätellä. Saa nähdä jääkö tämä omaan käyttöön (voisin viedä työpaikalle) vai laitanko eteenpäin.

Elivo Arganöljy käsivoide ei ole entuudestaan tuttu, mutta toisaalta siihen nähden, kuinka kuiva iho mulla on, olen ehkä maailman surkein ostamaan nimenomaan käsivoiteita, vaikka käteni ovat poikkeuksetta aika kuivan karheat vuoden ympäri. Tää tuli siis ehdottomasti tarpeeseen!

Herbinan Aqua Spa vartaloemulsionäyte oli paketin ylläri, ja toinen ylläri oli pari kappaletta Vuokkosten ohutsiteitä. Tuolla pienellä määrällä emulsiovoidetta saan ehkä rasvattua toisen säären, hahah. Siteet voi taas tunkea laukkuihin ikään kuin varmuuden vuoksi, ylläripyllärin sattuessa joko itselle tai jollekin kaverille.

Lemon Juice & Glycerine on tuttu merkki, tätä samaista jalkavoidetta mulla on ollut itse asiassa aiemmin. Boxissa on ollut joko tää nimenomainen jalkavoide, tai sitten vartalo- tai hoitovoide, ja vähän harmittaa etten saanut kumpaakaan noista edellä mainituista, koska niille olisi ollut huomattavasti enemmän käyttöä. Mutta toisaalta tämmönen jalkavoide on kans asia, joka ei ensimmäisenä tule kaupoilla käydessä mieleen ja nyt löytyy sellainenkin sitten taas kotoa - pitäisikin itse asiassa kiinnittää enemmän huomiota jalkojen hoitoon ottaen huomioon, että töissä seison käytännössä koko ajan.

Kaksi pienempää tuubia ovat MSCHIC:n Mineral Primer meikinpohjustusvoide sekä Natural Beauty Foundation mineraalimeikkivoide. Täytyy myöntää, että tästä brändistä en ollut aiemmin kuullutkaan! Meikinpohjustusvoidetta mulla ei ole ollut käytössä aikoihin, koska en kokenut sille suurta tarvetta - noin yleisesti ottaen meikki pysyy mun naamalla aika hyvin lukuunottamatta rajauksia, joilla on tapana hävitä päivän mittaan... mutta kyllä tämä ehdottomasti tulee kokeiltua! Meikkivoiteesta sen verran, että täytynee tarkistaa minkä ihmeen ihoväriluokituksen olen itselleni tilausta tehdessä laittanut - toi näyttää meinaan aika tummalta tuossa tuubissa :D Mutta aattelin että tää ois mahtavan kokonen ottaa meidän reissulle mukaan, niin ei tarvisi kantaa mukana turhan isokokoista meikkivoideputelia. Ja jos toi on liian tumma, niin sehän tarkoittaa että mulla on tässä nyt 24 päivää aikaa hankkia brunaa naamalle, hahah.

Kokonaisuudessaan ihan kiva paketti, mutta näin ensikertalaisen silmin ihan pienoinen pettymys - olen nimittäin nähnyt paljon kivempiakin pakettien sisältöjä tältä vuodelta! Uskoisin kuitenkin, että tilailen tätä jatkossakin aina silloin tällöin, jos en nyt ensi kuuksi niin syksyllä varmastikin! Onko teistä kukaan Livboxin tilaaja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti