10.11.2018

Minun kotini: olohuone

Ollaan asuttu nykyisessä kodissamme reilu kolme vuotta, ja postaushistoriaa selatessa tajusin, etten ole ikinä laittanut kuvia meidän olohuoneesta. Mitäs ihmettä :D Tosin sisustusaiheisia postauksia on muutenkin olemattoman vähän, sillä olen hyvin laiska sisustaja - meillä kaikki kalusteet on eri sarjaa ja eri sävyisiä ja suurin osa käytettynä hankittuja.
Keväällä hankittiin uusi sohva, mutta meillä on niin iso olohuone, että sohvia on itse asiassa kaksi. Toinen on tosin huonossa kunnossa ja lähinnä meidän koiran käytössä - se sohva lähtee kaatopaikalle, kun koiraa ei enää ole. Tv-taso on ystävältä saatu ja matala lipasto on oikeasti korkea ja kapea, olen vain kääntänyt sen kyljelleen.
Kuvissa näkyy siis oikeastaan vain puolet meidän olohuoneesta, mutta kyseessä on se puolikas, johon olen tyytyväinen :D Muu osa huoneesta on vähän sitä sun tätä ja myös ruokailutila on toisella puolella huonetta, mutta ehkäpä laitan tuosta puolikkaasta kuvia joskus tulevaisuudessa.

IMG_2482 IMG_2485 IMG_2491 IMG_2493 olohuone IMG_2483

Mataleneva (sarjassamme helppo suomenkielinen sana ja taivutus, vai onko tää edes suomea? :D) katto on hieman epäkäytännöllinen ja rajoittaa tilankäyttöä jonkun verran, mutta ei sinällään ole ongelma, koska huone on jo valmiiksi niin iso ja tekeehän tuo tilasta heti paljon mielenkiintoisemman ja persoonallisemman.

Nuo valopullot väkersin viime vuonna, säästin pari itselleni mieluisen näköistä lasipulloa ja tungin sisään valosarjaa. En osaa sanoa kuinka turvallinen ratkaisu, mutta mä pidän noita päällä harkitusti melko lyhyitä aikoja, eli ne ei tosiaan pala koko ajan.
Tuo sohvapöydän alla oleva matto on mun suuri suosikki, ja tahtoisin pari samanlaista lisää, sitten joskus. Tähän saakka olen kokenut rahan käytön niin, että mieluummin käytän sen esim. matkustamiseen ja kokemuksiin, kuin sisustamiseen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti