1.1.2015

Ensimmäinen

IMG_8789 IMG_8795 
mekko Sheinside / sukkahousut H&M / avokkaat Tapas

Mahtavaa uutta vuotta 2015! Mahtavasta alusta nyt en tosin mene sanomaan, varmaan moni muukin kärsii päänsärystä ja vähän sellaisesta huonosta olosta... tähän päälle sitten vielä järkyttävä lihassärky kun tuli eilen käytyä salilla tekemässä tehotreeni. Luojan kiitos tänään ei tarvitse tehdä mitään. Tai no olen mä siitä huolimatta pessyt jo pari koneellista pyykkiä ja tiskannut ja... mä olen aina ollut sellainen toimelias krapulainen enkä osaa jäädä vaan sänkyyn makaamaan. Kotiuduttiin eilen tosin sen verran myöhään baarista, että yöunet jäi aika lykyiksi ja silmät luppaa siihen malliin että on varmaan kohta kömmittävä takaisin peiton alle ottamaan päikkärit.

Miten teidän vuodenvaihteenne sujui?

PS. Uusi vuosi, uusi tukka! Nää mun hiuksiin liittyvät äkilliset päähänpistot on kyllä vertaansa vailla. Onneksi lopputulos oli tällä kertaa ihan onnistunut!

2 kommenttia:

  1. Hyvin sujui, selvinpäin (Y) Vuosi vaihtui kavereiden sekä rakkaan seurassa :)

    VastaaPoista