25.1.2015

Kaikki on hyvin

IMG_9439 IMG_9642 IMG_9484 IMG_9489 IMG_9766IMG_9479 IMG_9553 IMG_9488 IMG_9648

IMG_9764
Viime aikoina olen kirjoittanut paljon sanoja ja lauseita, jotka yrittävät olla jotakin runon tapaisia. Olen myös miettinyt paljon sitä aikaa, jonka vietin Kroatiassa ja kuunnellut suomalaista musiikkia. Ajatellut viime kesää, jolloin kävin parhaimmillaan monta kertaa viikossa juomassa aamukahvit sataman kahvilassa. Se tuntui oikealta. Olen ollut hämmentynyt ja uupunut enkä ole jaksanut panostaa tiettyihin asioihin haluamallani tavalla. Olen nähnyt paljon unia. 4-6 joka yö. Muistan niistä vain hajanaisia kuvia, mutta luulenpa, että ne yrittävät kertoa minulle jotakin tärkeää. En voi olla tuntematta riemua sydämessäni joka kerta, kun näen koirani olevan onnellinen. 
Huomaan herkistyväni tätä kirjoittaessa, enkä tiedä miksi. Ärsyttää, meikit leviävät. Sunnuntai on ihana päivä, koska silloin on aina vapaa. Herään usein kirkonkellojen soittoon.
Kaikki on hyvin, eikä mahdolliset vastoinkäymiset elämässä pelota minua nyt.

4 kommenttia:

  1. Ihana blogi! sait uuden lukijan!! :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoitin googleen "kauniita lauseita" ja eteen tuli tuo sivukuva sinun koirasta. :) Ihan kuin kopio omastani! Piti tulla katsomaan tätä blogia ja kivalta vaikuttaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska yhteensattuma! :) Ja kiva että päädyit tänne vilkuilemaan :)

      Poista