11.10.2015

Horrostaja

IMG_8361 IMG_8387 IMG_8351 IMG_8363 neulepaita Noisy May / farkut H&M / kengät DinSko / laukku Seppälä / korvakorut SheIn

Tämän viikon tunnelmat vois tiivistää yhteen sanaan: väsähtänyt. Jotenkin tuntuu, että energiatasot on ihan nollissa ja tekis mieli vaan olla tekemättä mitään ja nukkua. Sen sijaan mä vapaaehtoisesti tarjouduin tekemään ylitöitä eilen ja vaihtamaan tämän päiväisen vapaan työvuoroon (joskin vaan nelituntiseen sellaiseen). Onneksi mulla on kuitenkin koko alkuviikko vapaata ja menen Kouvolaan, joten jos siellä sais vaikka latailtua kummallisesti loppuun palaneita akkuja ja herättyä tästä horroksesta.

Psst! Olen ehdolla Indiedays Blog Awardseissa Lifie-sarjassa ja musta olisi ihanaa, jos kävisit äänestämässä blogiani kyseissä kilpailussa :) Äänestämään pääsee sivupalkissa olevasta painikkeesta! Blogit ovat aakkosjärjestyksessä, joten minun löytynee aika listan alusta. Mitään mahdollisuuksiahan mulla ei tässä kisassa rehellisesti ole, mut oishan se huippua jos pari ääntä tipahtaisi omalle kohdalle kun kerran blogini mukaan pääsi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti