12.12.2015

Velvet n' lace

IMG_9671 IMG_9702 IMG_9710 IMG_9711 neule H&M / hame H&M / sukkahousut Primark / kengät H&M / choker Claire's

Alkuperäinen suunnitelma oli saada jotain järkevää tekstiä aikaiseksi, mutta täytyy sanoa ettei nyt pysty. Mä olin eilen tuplavuoron töissä ja tänään olisi lyhyt työvuoro, pikkujouluja ja vielä toisen kaverin tapaamista. Koti on kuin pommin jäljiltä ja monta projektia kesken, joululahjojen hankkimisesta nyt puhumattakaan. Tarkoitus ei ole valittaa, nimittäin näistä kaikistahan syyttäminen on vain ja ainoastaan itseäni :D Onneksi huomenna on kuitenkin vapaa (ja toivotaan ettei se mene huonoa vointia potiessa) ja eilen uuden työvuorolistan käsiin saatuani sain aika kivoja uutisia: mulla on koko jouluviikko vapaata joulun jälkeistä sunnuntaita lukuunottamatta! Myös poikaystävällä on loma samaan aikaan, joten päästään vihdoin viettämään aikaa keskenämme, nimimerkillä viime aikoina ollaan lähinnä nähty kun mä menen yöllä nukkumaan ja kun poikaystävä aikaisin aamulla nousee ylös. Siis jos mä satun aamulla heräämään, enkä puolen päivän aikaan kuten ihan liian usein viime aikoina...

Nyt mie käyn tuon vanhan tietokoneen kimppuun ja otan sieltä vihdoin ja viimein talteen kaikki vanhat valokuvat, sitte sovitan pari postista eilen hakemaani mekkoa ja tunnin päästä onkin jo lähettävä kaupan kautta työmaalle! Tarkoitus olisi piakkoin palailla muutamien jouluisten reseptien kera, joten pysykäähän kuulolla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti