14.2.2016

Easy like Sunday morning

IMG_1623 IMG_1610 IMG_1614 IMG_1597 IMG_1620 IMG_1607

Alkuperäinen suunnitelma oli löhötä tänään kotona tekemättä mitään, mutta käytiinkin sitten kyläilemässä poikaystävän vanhemmilla. Kannatti - saatiin hyvää ruokaa naaman eteen ja mä sain tuon alimmaisessa kuvassakin näkyvän kukallisen takin/jakun ja se on ihana! Muuten ollaan toki oltu kotosalla, mutta mie olen taas leiponut sämpylöitä ja cookieita (kuten ensimmäisestä kuvasta näkyy. Onnistuihan ne puolet paremmin kuin viimeksi, mutta vieläkin pitää viilata reseptiä niin että oon tyytyväinen niihin!) sekä pessyt pyykkiä. Ystävänpäivää ei olla juurikaan noteerattu millään tasolla - mä oon saanut tasan yhden ystävänpäivätoivotuksen ja sekin tuli meidän työporukan yhteiseen whatsapp-ketjuun :D Ei oo siis millään tavalla oman ystävä- ja kaveripiirini juttu nää tämmöset.
Loppuillan mä ajattelin tuttuun tapaa viettää tässä sohvalla löhöten ja Netflixiä tuijottaen, heittäydyin nimittäin hurjaksi ja ostin piiitkästä aikaa pussin sipsejä ja yhden siiderin, joten siinäpä eväät viikon viimeisiin tunteihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti