23.5.2016

9 x parasta just nyt

IMG_5144

Viikon päästä starttaava loma. Oon hehkuttanut varmaan jokaisessa postauksessa, että kohta on loma, loma loma loma. No kohta se on!! Vaikka mitään erikoisia suunnitelmia ei oikeastaan ole, niin loma on silti aina loma. Piste.

Tällä viikolla alkava kirppispaikka. Olen päättänyt myydä kamaa aika radikaalistikin pois, myös ne kivat, mutta tosi vähäiselle käytölle jääneet vaatekappaleet. Mulla on omasta mielestäni aika vähän mitään tarpeetonta ylimääräistä krääsää roikkumassa ympäriinsä, mutta ajattelin nyt kerralla hankkiutua kaikesta vähälle käytölle jääneestä tavarasta eroon. Jos käyttöä löytyisikin myöhemmin, niin se on sitten sen ajan murhe :D

Pihalla kukkivat omenapuut. Siis kuinka mieltä piristävää astua ulos, kun koko piha on yhtä kukkaa! Pitäisi saada napattua muutamat kuvat ennen kuin on liian myöhäistä!

IMG_5200


Hoitokoira. Äitini koira tulee huomenna taas muutamaksi yöksi meille hoitoon, jee. Itselläni on tosin huomenna pitkä työvuoro, joten koirapuuhat jää pitkälti poikaystävälle, mutta keskiviikko ja torstai mulla on vapaata ♥

Matka. Koska mä olen yksinkertaisesti päättänyt, että sellainen me elokuussa tehdään. Minne, on täysi arvoitus. Mä olen pallotellut päässäni eri vaihtoehtoja (Euroopassa) siitäkin huolimatta, että haluaisin Irlantiin. Mutta olisi kiva käydä jossain, missä ei ole vielä käynyt. Jos teillä on hyviä vinkkejä, saa jakaa! Köpiksessä on käyty (ei tosin poissuljettu vaihtoehto sekään) ja Pariisi ei oikein kiinnosta. Kroatiaa olen miettinyt, mutta sielläkin olen käynyt...mutta siellä olisi myöskin tuttuja... no, lentojen hinnat ja muut tarjoukset johdattakoon mua jatkossa eteenpäin!

Kakku. Mua oottaa tällä hetkellä tuolla keittiössä projekti, jonka menen toteuttamaan saatuani kirjoitettua tämän postauksen. Bongasin taannoin Pullahiiren blogista sen verran hyvännäköisen ja kuuloisen kakun, että pakko laittaa testiin! Toivokaahan, että kaikki menee käsikirjoituksen mukaan, niin saatte tietää, mikä kakku onkaan kyseessä!

IMG_5157


Bon Jovin vanhemmat musiikkivideot. En tiedä onko mussa joku vika (no jonkun mielestä pelkästään Bon Jovin voi laskea viaksi mut anyway), mutta mä tuun aina hyvälle tuulelle noista kasarivideoista. Bad Medicine vaikka esimerkiksi. Voi miksi, miksi mä en elänyt tuolloin, kun rap ja hiphop -genre ei kukoistanut ja miehilläkin oli permanentit?

Värikäs meikki. Yleensähän mulla on aina ruskeansävyisiä luomivärejä, koska en juurikaan muita omista, mutta toissapäivänä repäisin ja luomilla oli vaaleanpunaista sekä vihreää, eikä edes näyttänyt pahalta! Pitäisi kai useamminkin poistua mukavuusalueelta ja hankkia vaikkapa joku uusi luomiväripaletti, jossa on muitakin värejä kuin ruskeaa kymmenessä eri sävyssä.

Uusi mekko. Mikään ei piristä mieltä niin kuin uusi mekko! Tai ainakin melkein. Hyvinkään reissulla kävin pikaisesti New Yorkerissa ja sieltä löysin kympillä tuon kuvissakin näkyvän punaisen trikoomekon. Ei mun mielestä huono diili laisinkaan. 

IMG_5211 IMG_5176 mekko New Yorker / neuletakki Forever 21 / kengät H&M / laukku Seppälä / aurinkolasit H&M

2 kommenttia:

  1. Kai sitten paljastat kirppispöytäsi, kun vuorosi alkaa? :D Voisin käydä tsiigailemassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! :D Sunnuntaina alkaa Cetorilla, paikka numero 22. Siellä on tosi paljon myös mun siskon vaatteita myynnissä :)

      Poista