27.5.2016

Rainy Days

IMG_5445 IMG_5431 IMG_5395 IMG_5393 takki New Look / toppi Bikbok / hame H&M / tennarit ja reppu H&M

Kävin eilen ensimmäistä kertaa kirjastossa varmaan vuoteen! Miten sitä aina unohtaa, kuinka viihtyisä paikka kirjasto oikein on? Tiedättekö sillä lailla jotenkin turvallinen. No, joka tapauksessa mulla vierähti niin pitkä tovi elokuva- ja musiikkipuolella, että jäi kirjat kokonaan tutkimatta tällä kertaa. Musta on hienoa, että ainakin täällä Lahden kirjastossa on panostettu suht hyvin nimenomaan tuohon elokuvapuoleen, leffoja oli tosi kattavasti laidasta laitaan ja vielä suhteellisen uusiakin. Itsehän lainasin 10 elokuvaa... onpahan jotain katsottavaa lomalle! Tosin tossa olisi myös vino pino noita sarjojakin... no, mihinkään kiirehän tässä ei ole :) 
Sunnuntaina mulla alkaa kirpparipaikka Lahen Cetorilla, paikka on numero 22, jos joku haluaa käydä vilkuilemassa! Myyn juttuja aika reilulla kädellä pois ja myynnissä on myös aika paljon mun siskon vaatteita, kuka on pikkusen eri kokoinen ja tyylinen kun minä. Suurin osa tavaroista on jo hinnoiteltu, mutta vielä löytyy muutamia juttuja jotka täytyis käydä läpi. Täytyy toivoa että myynti käy kuumana, meidän olisi nimittäin tarkoitus käyttää nuo rahat loppukesästä johonkin matkaan :) Tai lähinnä käyttörahaksi sinne. Toivon mukaan.

Ja hei, koska mulla alkaa loma parin päivän päästä, niin mulla on oletettavasti pikkasen enemmän aikaa panostaa tähän blogiin, eli jos jollain on jonkin sortin postaustoiveita niin nyt saa ja pitää kertoa! Mä oon ainakin tekemässä jutun tatuoinneista ja lävistyksistä, kun sitä vähän toivottiin ja myöskin pidetystä Life Lessons -postauksesta on tekeillänsä toinen osa :) Mä vietän näillä näkyvin ekat lomapäivät Kouvolassa äitin luona, joten Lahti-aiheisia postauksia pitää vähän odotella. Kysymyspostausta olen miettinyt, mutta jättänyt sen väliin aina, kun jotenkin epäilyttää, ettei kenelläkään ole mitään kysymyksiä, mä kun kerron sen verran avoimesti kaikesta :D
Mutta hei nyt, hyvää viikonloppua ihmiset!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti