25.5.2016

Omenapuutarha

Mie pahoittelen etukäteen kuvatulvaa, mutta kattokaa nyt tota kukkien määrää!! Ja kaikki toi meidän pihalla. Voi kun tommosen vois laittaa purkkiin ja päästä valloilleen sitten talven pimeimpinä hetkinä. Vaikka nää onkin omenapuunkukkia, alkoi mun päässä kuvia muokatessa soida Fool's Gardenin Lemon Tree, muistaako kukaan tätä biisiä? Tää oli muuten mun killeri bravuuri Sing Star pelissä (meillä oli joku netistä ladattu tietokoneversio, jossa oli varmaan noin 400 biisiä. Voitte kuvitella sitä laulamisen määrää :D) hahah. 

IMG_5251 IMG_5248 IMG_5275 IMG_5291 IMG_5227 IMG_5256 IMG_5294 IMG_5272 IMG_5286 farkkuliivi Seppälä / toppi H&M / hame H&M / laukku Second hand

Mitäs tykkäätte meitsin pastellitukasta? Muistin muutama päivä sitten vuosi sitten Dublinista hankkimieni hiusliitujen olemassa olon ja aattelin piristää lookkia pikkasen. Noi lähtee ihan pesussa pois, joten mikään pitkäaikainen ratkaisu tämä ei ole! Toisaalta ei noi omaan silmään mitenkään erityisen tyhmältä näytä, että kai sitä voisi jotain My Little Pony -tukkaa harkita muutenkin, mutta toisaalta olen liian laiska sellaiseen. Pysytään pääsääntöisesti luonnollisimmassa väreissä ja sävyissä!

Tämä ja huominen mulla on vapaata, mikä on ihanaa, koska takana on kolme aika pitkää työvuoroa, sunnuntain työvuoro venyi peräti 11 tuntiseksi. Ei tosin sillä että valittaisin, tuplapalkkapäivä! Sitten mulla onkin enää kolme vuoroa jäljellä ja tää tyttö on lomalla :) Tänään sää täällä Lahdessa on aivan ihana ja vähän harmittaa, että mulla on tässä aamupäivällä ja iltapäivällä sen verran paljon tekemistä, ettei oikein ulos ehdi. Poikaystävän äiti tulee tänään kyläilemään ja morjestamaan meidän pikkuista hoitokoiraa ja mie lupasin loihtia meille ihan itetehdyt hamppariateriat. Seuraava etappi olisi briossisämpylätaikinan valmistus. 
Mutta nyt mä poistun tästä koneelta askareideni pariin, ettei mee koko päivä sisällä häärätessä, huomiseksi se on nimittäin luvannut jo sadetta... palataan pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti