12.9.2016

Täällähän minä

29633046635_ed971c1c32_o
Aurinkoista alkanutta viikko tyypit! Täällä ruutua tuijottaa melkoisen väsynyt lyyli, tuli nimittäin tuossa pe-su välillä heitettyä semmoinen kevyt 37 tunnin työputki. Kotona olen käynyt käytännössä vain nukkumassa ja siitä syystä melkoista hiljaiseloa pidellyt täällä blogin puolella viime päivinä. Toinen syy on se, että torstaina Kouvolassa käydessäni unohdin kamerani ja niin ollen myös muistitikkuni sinne, eli kaikki materiaali on tällä hetkellä melkein 70 kilometrin päässä meikäläisestä ja pääsen niihin käsiksi vasta perjantaina. Yhden postauksen materiaalit multa löytyy koneelta, joten perjantaihin saakka ei toivottavasti tarvitse postausta odotella. Toki mulla töitä tälläkin viikolla on ihan kiitettävä määrä, mutta aikaa koneella istumiseen pitäisi löytyä vähän enemmän! :)
Muuta ihmeellistä mun elämään ei oikeastaan kuulu, töissä on ollut kiire, mutta luojan kiitos mulla on ihan mahtavat työtoverit! Huomionarvoinen kuuluminen lienee myös se, että viime yönä heräsin omaan huutooni nähtyäni pahaa unta ja koska minä itse tai poikaystävä oli puraissut mua peukalosta. Siinä on hampaanjäljet ja kaikkea, ja koskee. Että mitähän... :D Tänään pääsin jo aiemmin töistä (!!!) ja treffasin kaverini, käytiin herkuttelemassa ja vähän shoppailemassa, mun saalis tosin oli vain yksi t-paita. Tosin tarkoitus ei ollutkaan ostaa mitään sen kummempaa. 
Nyt kiitos suhteellisen mukava asento sohvalla tai sängyssä, puhelu äitille että mitä mun rakkaalle Jedille kuuluu ja sitten oletettavasti Netflix auki. Mulla tosin on kertynyt univelkaa sen verran, että en tiedä kuinka pitkälle iltaan jaksan edes valvoa. Huomenna on kuitenkin iltavuoro, joten nukkua sais niin pitkään kun haluaa! 

PS. Vielä on melkein viikko aikaa osallistua tähän arvontaan! Teistä onkin jo ihan supermoni  (kuulostaa ihan joltain pokemonilta hahah) osallistunut, kiva kuulla, että arvontalahja on ollut niin monen mieleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti