21.11.2016

Sumussa

IMG_1551 IMG_1528 IMG_1590 IMG_1566 vaatteet ja kengät H&M

Tiiättekö kun on niitä päiviä, kun mikään ei vaan oikein toimi? Sellaisia ihan tavallisia, jopa perusmukavia päiviä, mutta jokin olennainen tuntuu olevan kadoksissa ja homma tuntuu enemmän tai vähemmän pakkopullalta? No mulla on ollut sellaisia päiviä tässä nyt turhan monta peräkanaa. Sen takia musta ei ole täällä bloginkaan puolelle oikein kuulunut. Toki mä oon ollut tässä monta päivää putkeen töissä ja vielä ois kolme vuoroa edessä ennen vapaapäivää, että toki sillä on melko suuri vaikutus, mutta olo on ollut vähän nääh. Mikään ei ole pielessä, mikään ei harmita eikä suututa (paitsi ehkä kevyesti toi maailman kurjin keli ulkona), mutta sellanen peruspirteys mikä mulla on, on ollut vähän hävyksissä ja oon kokenut itseni tosi väsyneeksi - tuntuu että silmäpussit roikkuu puolessa välissä naamaa :D Mut hei, aina ei vaan hymyilytä eikä siitä kannata ottaa turhia paineita. Täältä noustaan vielä! Kyllä tästä vielä tulee hyvä viikko ja mulla on viikonloppu pitkästä aikaa vapaa! Jos sitä vaikka onnistuis perjantaina nappaamaan jotain mahtavia Black Friday -tarjouksia ostoskoriinsa ja pukinkonttiin ;) 

2 kommenttia: