16.3.2017

Parasta just nyt

Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta, talvilomareissu onnistuukin ehkä osittain, kirpparilla tavara meni tosi hyvin kaupaksi ja saadaan kiva lisä (tai aloitus...) Irlannin-reissun matkakassaan, oon tällä viikolla viettänyt kivat päiväkahvihetket sekä siskon että parhaan ystävän kanssa... life is pretty good! Kyllähän mukaan mahtuu ilman muuta niitä ei niin kivoja asioitakin, mutta koska mun elämänasenne on se, että kerätään voimaa niistä hyvistä, niin ei ne huonot ja ikävämmät asiat pääse latistamaan. 

IMG_4059 IMG_4088 IMG_4071 IMG_4067 IMG_4080 IMG_4084 IMG_4096
Viimepäivinä on ilahduttanut myös se, että sain siivottua koko kämpän viime viikonloppuna ja vaikka mitään suuria muutoksia ei tullutkaan tehtyä, niin yleisilme on ainakin omaan silmään jotenkin puhtaampi ja raikkaampi! Ainakin hetken... Kävin piipahtamassa myös Kouvolassa ja vein mukanani hyvin onnistuneen nimpparikakun, joka sai myös kehuja ja kyselyitä menomatkalla junassa :D Ei oo muuten kaikista iisein homma kiikuttaa kakkua Lahesta Kouvolaan kakkukuvun sisällä, varsinkin kun kävelee asemalle ja asemalta määränpäähän...
Sain myös ihan yllärinä lahjaksi tuon Isadoran luomiväripaletin, joka piti sisällään tuollaisia vähän violettiin ja luumuun taipuvia sävyjä, just semmosia, mitkä multa on omista paleteista puuttunu, mutta joita oon vähän kaipaillut, en kuitenkaan siinä määrin että oisin ostanut. Mut nyt mulla on! :) 
Jedi on tässä kuussa pari viikkoa äitini luona ja se on vähän ikävää, mä kun olen niin tottunut siihen että toi höppänä pyörii ympärillä häärimässä koko ajan, mutta mun tämän viikon työvuorot ja poikaystävän menot on sellaiset, että se joutuisi olemaan aika paljon yksin kotona, niin parempi näin.
Niin ja sitten mä vielä vapaapäivänä ehdin kokkailla porkkana-purjorisottoa, mistä tuli keväisen ulkonäön lisäksi ihan maittavaakin! 

Sellaisia kuulumisia tähän väliin, nyt täytyis mennä laittamaan pyykit kuivumaan ja laittautumaan ihmisen näköiseksi, ennen parin tunnin päästä alkavaa työvuoroa pitää käydä vielä vähän asioita hoitamassa! Aurinkoista torstaipäivän jatkoa ♥

2 kommenttia:

  1. Ihanan hyvänmielinen inspispostaus! ♥♥ Nää kuvat on superpiristäviä kun niissä ei ole mitään teennäistä vaan ihan arkisia ilahduttavia asioita, tuli oikeasti tosi hyvä mieli tästä postauksesta :)

    Kivoja aurinkoisia päiviä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi suuret kiitokset sinulle tästä mukavasta kommentista ♥ Mie toivon sinulle kans mukavia kevätpäiviä! :)

      Poista