8.3.2016

8

IMG_2064 IMG_2083 IMG_2059 IMG_2038 neuletakki Forever21 / t-paita Gina Tricot / shortsit H&M / kengät DinSko

Tiiättekö mitä!! Sain tänään kuulla, että mun kaikkien aikojen ehki lempiasia koko maailmassa (jos mutakakkua, kesää, yliluonnollista hömppää sisältäviä telkkarisarjoja ja Irlantia ei lasketa) tulee kesällä Suomeen!! Nimittäin Avantasia!!! Se olis sitten lähdettävä Tuska-festareille :) Täytyy vaan toivoa, että liput ei jotenkin kummallisesti ehdi hävitä, sillä edessä häämöttävän Ruotsin-matkan takia lippuja en voi ostaa vielä ja toisekseen täytyy miettiä, monenko päivän lipun sitä hommaa. Vaikka ainakaan toistaiseksi tarjolla ei ollut oikeastaan mitään muuta mua kiinnostavaa, mutta koska olen odottanut näkeväni Avantasian shown about puolet elämästäni, niin maksan kyllä vaikka kolmen päivän liput päästäkseni näkemään ne! Edguynhan mie olen nähnyt pariinkin otteeseen, ja vaikka keulahahmo eli Tobias Sammet on se mies molempien kokoonpanojen takana, on ne keskenään aika erilaista settiä ja erilaisista maailmoista. Voi juku että oon innoissani!

Ja palatakseni tämän päivän asuun, niin ei, mulla ei ole yöpukua päällä, vaikka noista shortseista niin saattaakin päätellä. Nää on ne joulun jälkeen alennusmyynneistä tilaamani satiinipöksyt, jotka ei siis olleet yövaatteet -osastolta. Mä näin joskus kivan yhdistelmän tämmösten kanssa ja piruuttani tilasin, kun hinta oli niin mitätön. No, noiden istuvuus ei ole mikään kovin ihailtava ja yhdistelykin vähän haastavaa, pitää katsoa annanko näille uuden mahdollisuuden vai laitanko pahan kiertämään :D 

Niin, ja vaikka päivä alkaa olla jo reilusti sen paremmalla puolella, niin ihanaa naistenpäivää kaikille naisille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti