25.2.2016

Lately

IMG_1652 IMG_1657 IMG_1746 IMG_1672 IMG_1044

Maailman ehkä epäilyttävimmän näköinen, mutta helpoin ja toimivin kotikuorinta: keitettyjä kahvipuruja, ruususuolaa (merisuola, kristallisuola tms. käy yhtä hyvin), sokeria ja loraus oliiviöljyä. Myös kylppäri saattaa olla väliaikaisesti kyseenalaisen näköinen kuorinnan jälkeen, mutta tää tekee ihosta ihan mahottoman sileän ja pehmeän! 

IMG_1685 IMG_1665 IMG_1753 IMG_1659 IMG_1678

Pari vapaapäivää ilman mitään kummempia suunnitelmia tuli aika sopivaan saumaan! Poikaystävä on ollut kipeänä, joten ollaan oltu pitkästä aikaa kotona kaksistaan. Täytyy vaan toivoa, että toi lenssu ei näin vikana vapaana iske muhun, sillä viikonloppuna ois reilu työputki edessä ja äidin koira tulee meille vielä lisäksi hoitoon.
Mitäs tässä on sitten tullut puuhattua? No sitä ihan tavallista :D Meikäläisen vapaat menee useimmiten hyvää ruokaa laittaessa ja leipoessa (noi pulled beef -hampparit oli ihan loistavia) ja sitten ollaan katsottu muutama leffa, siivottu, mä oon ulkoillut Jedin kanssa ja eilen skypetin siskon kanssa ja varattiin mun lentoliput Tukholmaan! Oon niin innoissani tosta reissusta, niin kiva pitkästä aikaa päästä viettämään aikaa siskon ja sen koirien kanssa ja tutustumaan Tukholmaan ja sen lähiympäristöön pikkasen erilaisesta vinkkelistä. Mun matkan ajankohta tosin on pääsiäinen, joten suurin osa paikoista lienee kiinni pyhäpäivät, mutta toisaalta ehkä ihan hyvä että on vain yksi mahdollinen shoppailupäivä :D
Seuraavaksi pitäis lähteä lenkille tuon koiruuden kanssa. Jossakin välissä aurinko pilkahti pilviverhon takaa, mutta harmikseni se palasi sinne. Auringonpaisteessa olisi niin paljon kivempi kävellä plus arskojen vetämisessä naamalle (niistä puheen ollen mun täytyis päivittää aurinkolasikokoelmani, muutama pari taisi tulla kulutettua aika loppuun viime kesänä) on jotain niin keväistä, että se itsessään riittäisi kohottamaan mielialaa monta astetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti