1.11.2016

Vampyyrintappajia ja juurikasvua

IMG_1100 IMG_1142 IMG_1099 IMG_1104 neule Noisy May / mekko Lontoosta / laukku New Yorker / kengät H&M

Heippareei! Ajattelin vaihteeksi tulla jakamaan muutaman tyhjänpäiväisen lauseen siitä, mitä mulle kuuluu. Eli ei oikeastaan mitään uutta :D Töiden kanssa alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, ja tässä uudessa työvuorolistassa mulla on jo ihan normaali tuntimäärä, mikä tietysti näkyy kevyemmässä palkassa, mutta myös vapaa-aikana. Esimerkiksi ensi viikolla mulla on peräti neljä vapaapäivää!! Kivoja juttuja tiedossa, mm. kyläilyä äitin luona ja ajatus on myöskin heittää jonkin näköiset pikkujoulukauden starttibileet. 

Kenties kaikkein eniten mullistusta aiheuttanut asia lienee se, että sain katsottua Gilmoren tytöt kokonaan. Meinasihan siinä itku päästä, ja pääsikin. Onneksi ei tarvi kovin kauaa odotella, kun uudet jaksot ilmestyvät Netflixiin! ♥ Mitä mää oon sitten keksinyt tilalle? Noh, toi edellä mainittu sarjahan meinasi olla jopa liian normaali näihin mun tavanomaisiin mieltymyksiin nähden, niin starttasin sitten vanhan kunnon Buffy vampyyrintappajan :D  Katu-uskottavampiakin sarjoja ois ehkä ollut tarjolla, mutta kyllähän te meitsin tiedätte. 

Ja mitä yllä olevissa kuvissa vähän turhankin hyvin näkyvään juurikasvuun tulee, niin se on uskokaa tai älkää tarkoituksella. Mainitsin joskus keväällä (kai?) että haluaisin kasvattaa oman värini takaisin ja tässä sitä ollaan. En ole moneen kuukauteen värjännyt hiuksiani muuta kuin hennalla ja Biozellin värinaamiolla. Kasvatusprojektista saattaa tulla vielä tuskainen, mutta oon aika vakuuttunut - en niinkään väristä, mutta hiuksen tekstuurista. Tarkotus olisi vielä vetää kunnon biotiini -kuuri edesauttamaan hiusten kasvua ja vahvistumista. 

Sellaisia juttuja tällä kertaa! Mulla on huomennakin vapaa, ja ajattelin ottaa sen tosi lungisti, vaikka toki takaraivossa piilee jonkinnäköinen pelko siitä, että mitä ennustettu lumimyräkkä saa aikaan VR:n toiminnalle... oon nimittäin tälläkin hetkellä Kouvolassa käymässä ja kotiin ois tarkotus päästä huomenna illalla, mutta en välttämättä menis lottoomaan junien aikataulussa pysymisen puolesta... :D nimimerkillä muistan turhankin hyvin erään talvisen päivän, kun Lahdesta Kouvolaan pääseminen kesti kolme tuntia, koska talvi ja lunta vähän satoi. No okei, aika paljon, mutta silti. Kolme tuntia. Never again please. Sormet ristiin ettei huominen oo kauhea liikennekaaos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti