1.7.2017

Helemat paukkuu

IMG_6619 IMG_6594 IMG_6599 IMG_6587 IMG_6613

Tuntuu jokseenkin hölmöltä tulla postaamaan, kun ottaa huomioon ettei mulle ole tapahtunut mitään sen lisäksi että kävin torstaina kirjastossa, olin tänään 11 tuntia töissä ja mulla soi jostakin syystä päässä Anna Eriksson samalla kun puolet suomesta bailaa ympäri maata festareilla, joita tuntuu tänä viikonloppuna olevan melkein kaikkialla. Pahoittelut siis että mulla ei ole heittää tähän väliin muuta kuin nämä torstaiset asukuvat!
Kuunvaihteen postaukset myöhästyvät pikkuisen, koska tällä hetkellä olen liian väsynyt ja nälkäinen tehdäkseni tämän julkaisun jälkeen muuta kuin tuijottaa Netflixistä Grimmin kolmatta kautta (aloitin teiltä salaa uuden sarjan seuraamisen, höhöh) ja syödä. Kyllä on tämä tavallinen ja tapahtumaköyhä elämä rankkaa :D Mutta sattuneista syistä heinäkuu sellaiseksi jääkin, töitä on nimittäin hurjasti, joten niiltä en ehdi tekemään oikeastaan muuta kuin suunnittelemaan ja toteuttamaan mun 25 -vuotissynttärijuhlat, jotka tämän kuun puolen välin jälkeen! Mutta hei kivaa viikonlopun jatkoa kaikille, mä vajoan sohvan uumeniin nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti