28.7.2017

Löhöilypäivä

Mitä mainiointa perjantaita kaikille! Mulla on tänään viikon ainoa vapaapäivä eli virallisesti sellainen löhöilypäivä. Käytiin jo aamupäivästä kaupassa ja loppupäivästä mun ei tarvi tehdä mitään. Paitsi pestä pyykkiä, käydä lenkillä koiran kanssa ja tehdä ruokaa... mutta noiden lisäksi ei mitään, hahah. Tämän päiväisten asukuvien yhteyteen (huom. yrittäkää olla kiinnittämättä huomiota hiuksiin, niin minäkin! Mulla on niin paljon hommaa koko ajan etten ehdi fiksata niitä mihinkään suuntaan ja toisaalta kun on niin paljon töitä, niin sinällään aivan sama) aattelin koota muutaman ajatuksen ja jutun viikon varrelta. 

IMG_7072 287 IMG_7095

Nolottaa vähän myöntää, mutta oon superkoukussa Teen Wolf -sarjaan. Kolmas kausi kohta katsottu! Ja öö aloitin tämän joskus reilu viikko sitten... 

Lähdin toissapäivänä aamulenkille ja talon edestä löytyi yksisarvinen. Pehmolelu tosin, mutta silti. Meidän talon edustalta on muutenkin viime aikoina löytynyt kaikkea jännää, tähän sarjaan kuuluu myös parin viikon takainen vessapaperikeissi, jota en tosin jaksa alkaa juurta jaksain kertomaan :D Viereisen talon portailla on tälläkin hetkellä pino kertakäyttömukeja! 

Sain kuulla työkaverilta, että Korkeasaaressa on pesukarhuja. Arvatkaa minne mun on pakko päästä kesälomalla!! (maailman eläintarhoja jokusen kiertäneenä en ole vieläkään nähnyt pesukarhua. Tää on tärkeää siksi, että pesukarhu on mun henkieläin)

Mietin, että pitäisikö kokeillä vaalentaa hiuksia hunajalla, kun tuntuu, että kaikki muutkin kokeilevat sitä. 

Kaikki mun tutut ympärillä muuttaa. Tiedän neljä eri tyyppiä/paria, ketkä muuttavat kuukauden sisään. Oon välillä miettinyt tätä vaihtoehtoa itsekin, koska meidän kämppä on aika kallis, mutta vuokra-asuntotarjonta on aina saanut mut luopumaan ajatuksesta. Plus muuttaminen on järjettömän raskasta ja toisekseen meidän koti on kiva. 

Mulla on seuraavan viikon aikana kolme 12 tunnin ja yksi 14,5 tunnin työpäivää. Eli reilu 50 tuntia ja tähän vielä lyhyemmät päivät päälle. Ajatus vähän stressaa ja pelottaa, mutta toisaalta tiiän olevani parhaimmillani paineen alla ja silloin kun töitä on paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti