6.8.2017

Shades of Green

IMG_7190 IMG_7161 green IMG_7157 IMG_7182

Nämä kuvat on otettu liki viikko sitten mutta kaiken häsellyksen keskellä ehdin jo unohtaa ne. Tää viikko on mennyt ennätys nopeasti, mikä on tietysti vaan hyvä koska olen ollut niin paljon töissä. Tänään pitäisi jaksaa vielä lyhyt iltavuoro ja sitten ois mun loma! Tosin menen heti keskiviikkona tekemään yhden vuoron sairasloman takia :D Muuta sanottavaa mulla ei oikeastaan tähän väliin edes ole, mä olen tosi iloinen että saan huomisen ja tiistain keräillä itseäni ihan rauhassa, tää viikonloppu on nimittäin töiden osalta ollut ihan älytön (pe ja la yhteensä reilu 27 tuntia töitä) eikä ajatus kulje ehkä kaikista kirkkaimmin tällä hetkellä, hahah. Mut palataan ens viikolla tuoreempien kuvien ja parempien juttujen parissa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti