5.1.2018

Tammikuun mietteitä

IMG_9420 IMG_9412 IMG_9433 IMG_9426

Tiedättekö, en ole koskaan kuulunut siihen ihmisryhmään, joka kantaa kalenteria mukanaan joka paikassa ja kirjaa sinne suurinpiirtein koko elämänsä. Ei ole ollut tarvetta, koska a) joko mun elämässä ei juurikaan tapahdu mitään tai b) mulla on tosi hyvä muisti :D Mutta nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä, että siitä voisi olla enemmän kuin hyötyä. Laitoin jopa seinäkalenterin meidän ilmoitustaululle, sellaistakaan mulla ei ole ollut öö, ikinä?

Varasin pitkän ja hartaan jahkailun päätteeksi ajan hammashygienistille! Aika on vasta reilun kuukauden päästä tosin.

Olen harkinnut suolahuoneen kokeilua, ajattelin että siitä voisi olla apua mun iholle, astmaan ja allergiaan. Onko jollain kokemuksia?

Kämppä vaatisi kovan ja kunnollisen kevätsiivouksen. Toisaalta vastahan on tammikuun alku joten ei tässä mikään kiire vielä ole... 

Ajattelin olla superjärkevä ja koota listan kaikista hankinnoista, joita tänä vuonna pitäisi tehdä, ja jakaa niitä osiin eri kuukausille niin, että akuuteimmat ensin ja ei niin tällä hetkellä välttämättömät jättää sitten vuoden toiselle puoliskolle. Listallaon mm. uudet collegehousut ja alusvaatteita sekä sukkia, uudet farkut, uudet tennarit, uusi sijauspatja, uudet tyynyt.... todennäköisesti myös uusi tietokone.

Miettikää, mun Netflix tunnukset ei ole olleet käytössä puoleen vuoteen (!!) mutta tänään otin ne jälleen käyttöön.

Nyt ois pistettävä vähän vaatetta niskaan ja lähdettävä koiran kanssa ulkoilemaan tuonne loskasäähän, jonka jälkeen edessä ois iltavuoro. Mukavaa viikonloppua tyypit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti