16.8.2018

160818

IMG_1448 IMG_1436 IMG_1464 IMG_1421 IMG_1447 IMG_1415
Elokuu on ehtinyt jo puoliväliin. Näin jossain vähän aikaa sitten jonkun jouluintoilijan kuvan, jossa todettiin, että jouluun on parikymmentä maanantaita. Alkoi masentaa. Toisaalta pitäisi muistaa, ettei anna ulkopuolisten tekijöiden vaikuttaa omaan hyvinvointiin, kuten vaikkapa vuodenaikojen. Olen kesäihminen henkeen ja vereen, mutta kyllä talvessakin on puolensa.

Mun seuraavat pari kuukautta on ihan mielenkiintoisia. Ensin on töissä tämä vastuullisempi rupeama, noin kolmen viikon päästä on luokkakokous, sitten lähdetäänkin reissuun ja sen matkan jälkeen on hyvin mahdollista, että "joudun" tekemään vielä pienen pyrähdyksen Euroopan sisällä lokakuun alkupuolella. Tuntuu ajatuksena hullulta, että tämän vuoden aikana olen pystynyt ja päässyt matkustamaan enemmän kuin joku koko elämänsä aikana. Ehkä kirjoitan tästä lisää omassa postauksessaan.

Tänään mulla on vapaapäivä ja päivän ohjelmisto ammottaa tyhjyyttään lukuunottamatta treffejä alkuillasta ystävän kanssa. Ei olla nähty meidän kesäkuun reissun jälkeen, joten juttua todennäköisesti riittää. Mun poikaystävä lähti Lappiin loppuviikoksi, joten olen kotosalla ihan itsekseni. Tavallaan kivaa vaihtelua :D
Mutta nyt mä taidan siirtyä tästä koneelta tuonne aurinkoiseen ulkoilmaan koiran kanssa!

PS. Olen joogannut nyt pari kertaa Youtubesta löytyvien videoiden ohjeistuksella, jotka on tarkoitettu aloittelijoille. Löytyisköhän tästä mulle uusi harrastus?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti