30.4.2019

Kadonnut vappumieli

Vappu on ehkä mun lempparikalenterijuhla. Se on iloinen, värikäs kevään juhla, johon liittyy kaikenlaisia herkkuja. Viime vuonna meillä oli vappujuhlat ja ne oli ihan hirveän onnistuneet, mutta tänä vuonna mun vappumieli on jostain syystä kadoksissa. Sää on toki samanlainen kuin vappuna aina, eli ei oikein minkäänlainen, ja ehkä juhlatunnelmaa osaltaan latistaa se, että olen tänään aattona iltavuorossa ja huomenna varsinaisena vappuna koko päivän töissä. Mutta toisaalta olen ollut monena muunakin vappuna eikä se ole haitannut. Ja voisin kirjoittaa ihan oman kappaleensa näistä ilmeisesti vaan allergiasta johtuvista oireista, vaikka olo on sellainen, että olisin enemmänkin kipeä?!  Onneksi vappumieltä ei tarvitse pakottaa, tämä on päivä muiden joukossa :) Toisaalta ehkäpä fiilistä löytyisi, jos laatisi töihin vähän spesiaalimman vappumeikin ja keksisi hiuksiin jonkun hauskan twistin.

IMG_3686_edited IMG_3565_edited IMG_3690_edited IMG_3701_edited

Olo on ihan veltto ja väsähtänyt, mutta ajattelin lähteä tekemään reippaan lenkin ennen töitä, yleensä se piristää. Ja ennen töitä mulla on myös ihan miellyttävä homma hoidettavana, nimittäin yhden yllätyslahjan hankkiminen. En tiedä miksi, mutta jotenkin aina nää jää mun hoidettavaksi ja vaikka se tavallaan ärsyttää, ettei kukaan muu halua ottaa vastuuta (kyseessä siis yhteislahja), niin tiedän olevani hyvä lahjojen ostamisessa :) Toivotaan, että osuu nappiin tälläkin kertaa!

Pidemmittä höpinöittä oikein kivaa vappua juuri sinulle ja ihanaa toukokuuta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti