13.4.2019

Kevätostoksia

Mukavaa lauantai-iltapäivää! Minä lötköttelen tällä hetkellä kotivaatteissa sohvalla Bon Jovia kuunnellen, mulla on nimittäin harvinainen lauantaivapaa. Illaksi keksitään jotain tekemistä ystävän kanssa, mutta suunnitelmat on vielä auki.
Sillä välin ajattelin tulla esittelemään muutaman kevään mittaan (tai voiko tätä nyt toistaiseksi varsinaisesti vielä kevääksi kutsua...) tehdyn ostoksen. Nykyään erinäisiä ostoksia tulee tehtyä harvemmin, ja nekin on useimmiten pakon edessä tehtyjä, kun on oikeasti tarve. Näistä nyt aivan kaikki ei pääse siihen kategoriaan, mutta pelkästä shoppailun ja kuluttamisen ilosta mitään ei tule nykyään hankittua.

IMG_3387_edited

Sain taannoin lahjakortin Muotitalo Lehtoon, mistä saattaa ensimmäisenä tulla vähän sellainen mummokauppa mieleen, mutta todellisuudessahan siellä myydään kaikenlaisia merkkivaatteita - sellaisia, mihin ei normaalisti edes vilkaise, lähinnä hinnan takia. Lahjakortin turvin päätin nyt sitten kerrankin repäistä ja ostin peräti kahdet merkkifarkut: Calvin Kleinit sekä Levikset.
Housujen ja farkkujen kanssa mullahan on se ongelma, että ne kuluu valtavan nopeasti, koska töissä niitä tulee käytettyä niin paljon. Ja töissä ne likaantuu helposti. Ja sitten niitä pitää pestä koko ajan. Eli pöksyt ei kestä kovin kauaa ja täten niihin ei viitsi laittaa rahaakaan kiinni. Mutta nyt, nyt mulla on ihan kokonaan oman farkut vapaa-ajalle, joita en laita töihin vahingossakaan, joten näiden luulisi olevan kestävä sijoitus! Calvinit mulla on ollut jalassa jo pariinkiin otteeseen, ja ne on ihan täydelliset. Toivottavasti saan laitettua näistä lisää kuvia asun muodossa lähiaikoina!

IMG_3391_edited

Mekko on kirpparilöytö viime kuulta ja se on juuri sen tyylinen, mitä olen vähän etsiskellytkin. Mekkojen suhteen olen tehnyt vähän sellaisen päätöksen, että koska mulla on niitä niin paljon jo valmiiksi, niin uutena mun ei tarvitse ostaa yhtään lisää, ellei nyt nimenomaan johonkin tiettyyn tilaisuuteen tarvitse jonkun tietynlaisen. Mutta kirpparilta näitä voi aina silloin tällöin bongailla!
Laukun tilasin Zalandolta, sillä mun 2-3 vuotta vanha edellinen olkalaukku (se tumman vihreä, joka mulla nyt on ollut about joka ikisessä asukuvassa mikä täällä blogin puolella on tuona aikana näkynyt) alkoi olla niin kulunut, että se sai siirtyä tästä ikuisuuteen. Laukun etsiminen ei varsinaisesti ole ollut se helpoin homma, koska halusin, että koko vastaa suht hyvin edellistä ja että vetoketju on nimenomaan laukun päällä ilman mitään läppiä, että se on helppo avata. Värin suhteen en ole kovin nirso, ja tällä kertaa valikoitui tuommoinen sinapinkeltainen. Ainoa miinus tulee siitä, että laukun hihna ei ole säädettävä. Käyttöön asti tämä ei ole vielä ehtinyt, mutta toivotaan että on yhtä hyvä toveri kuin edeltäjänsä! 

IMG_3388_edited

Uudet kengät tuli tarpeeseen, nämäkin Pumat tilasin Zalandolta. Mun Adidaksen Superstarit on niin puhki kulutetut, että ne täytyy heittää menemään ja olisin kieltämättä halunnut uudet tilalle, mutta koska mulla on samanlaiset Puman tossut jo entuudestaan ja olen tykännyt niistä hirveästi niiden kevyyden takia, tilasin samanlaiset eri värisenä. Ja näissä hinta oli huomattavasti kohtuullisempi, kuin niissä Superstareissa. 

Kevään ostoslistalla olisi vielä jotkut rennot collarit tai legginssit, missä voisi käydä lenkillä. Tai vetää jalkaan ylipäätään silloin, kun farkut ei innosta. Mulla on muutamat, mutta ne alkaa olla sellaista pieruverkkarikamaa, että niissä ei mielellään kotoa poistuisi.. :D Lisäksi haluaisin farkkuhameen, mutta sellaisen olen vähän ajatellut hommata kirpparilta, jos vastaan sattuu tulemaan. 
Mitä te olette viime aikoina ostaneet tai löytyykö ostoslistalta jotain, mitä olette pidempään etsineet tai säästäneet? 

2 kommenttia:

  1. Mä oon itse asiassa kans miettinyt just noiden Leviksen farkkujen ostamista joten niistä ois kiva lukea lisää! Hinta vaan itseänikin hirvittää niin toistaiseksi jääneet kauppaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, mä olen haaveillut noiden ostamisesta ties kuinka kauan ja nyt päätin hankkia ne :) Mä koitan saada kokoon jonkun farkkuaiheisen postauksen nyt vielä huhtikuun aikana!

      Poista