24.12.2016

Jouluinen loskaprinsessa

IMG_2263 IMG_2297 IMG_2288 IMG_2253 xmasoutfit IMG_2294 takki Poizen Industries / mekko Nly One / kengät DinSko

Ihanaa joulua kaikille ♥ Mulla on polvessa golfpallon kokoinen mustelma, maha niin ääriään myöten täynnä ruokaa etten tiiä miten päin pitäis olla ja lahjakassi täynnä mukavia lahjoja, poikaystävä luukuttaa Metallicaa ja tuoksukynttilät palaa. Täällä Lahes ei tosiaan mikään joulukeli ole ja oon onnistunut liukastumaan kahteen kertaan niin, että oon tullut alas samalle polvelle ja voin kertoo että kolmatta kertaa se ei enää kestä :D Kotiuduttiin noin tunti sitten poikaystävän vanhemmilta, jossa käytiin syömässä jäätävän moinen kauttaus herkkuruokia ja jakamassa lahjoja - niistä ajattelin koota oman postauksensa, koska oon saanut niin kivoja juttuja! Huomenna tiedän saavani vielä muutaman lisää, meikäläisen joulunvietto jatkuu nimittäin Kouvolassa. Nää jatkais nyt jouluaattoa Viikinkien parissa, hommasin nimittäin poikaystävälle lahjaksi 4. tuotantokauden ja kolmonen pitäis ottaa haltuun ennen kuin pääsee starttaamaan sitä! Eli rauhaisaa joulun jatkoa teikäläisille ja palaillaan jouluaiheisten postauksien parissa lähiaikoina :) 

PS. Kuvien takki on roikkunut viimeiset pari vuotta varastossa hajonneen vetoketjun vuoksi, mutta leudon sään takia kaivoin sen esiin. Hankin sen joskus reilu viisi vuotta sitten EMP:stä, koska se oli vaan niin ihana. Ja onhan se, mutta nykyisin oon niin käytännönläheinen mimmi, että tää ajaa tarkoitustaan melko harvassa tilanteessa. Siksi se vetoketjukin on varmaan jäänyt korjaamatta. Mutta tää on silti sellainen harvinaisuus, jonka oon päättänyt säästää enkä myydä eteenpäin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti