20.5.2017

Hymn For The Weekend

IMG_5372 IMG_5401 IMG_5361 IMG_5404 IMG_5360 IMG_5392 neuletakki Forever 21 / mekko H&M / laukku Seppälä / kengät New Look / aurinkolasit H&M

Voi miten riemuissaan voi pieni ihminen olla! Ulkona on kesä! Meillä on kotona niin lämmin, että tarkenee olla shortsit jalassa vaikka ikkuna on auki!! Eilisessä työvuorossa ei tosin ollut aivan yhtä ihanaa, en muistanutkaan kuinka kuuma siellä keittiössä on, kun ulkonakin on yli toistakymmentä astetta lämmintä. Mut ei haittaa, koska mulla on vapaa viikonloppu! ♥ Mulla ei ole muuten suunnitelmia, kuin että äitin koira tulee huomenna meille muutamaksi päiväksi hoitoon. Jee!

Ja asiasta kukkaruukkuun sillä tämä postaus on suhteellisen historiallinen myös täällä blogin puolella: meikämimmi hampputukka on näissä kuvissa ihan ilman minkäännäköstä hiusjatketta, -pidennystä tai mitään. Ja mulla on hiukset auki. Tätä ei ole tapahtunut sitten ööö... ikinä. En väitä että ne hyvältä näyttäs, mutta voitteko kuvitella että monen vuoden hiuspidennysrumban jälkeen mä olen päässyt siihen pisteeseen pääni sisällä, että kyllä, tämähän on vain hiusta. Kyllähän uudet pidennykset houkuttelisi suuresti, mutta enää ei tunnu maailmanlopulta liikkua ihmisten ilmoilla ilman lisätukkaa (ei se nyt varsinaisesti ole ennenkään maailmanloppu ollut mutta tajuatte pointin)

Nyt mie lopettelen mun aamupalan ja mietin, että mihinkähän sitä energiansa tänään suuntaisi! Ihana fiilis, kun voi vaan keksiä haluavansa tehdä x jotain, ja sitten tehdä sen. Mukavaa viikonloppua! :) 

1 kommentti: