1.5.2017

Vapputervehdys

IMG_4928 IMG_4965 IMG_4946 IMG_4927 neule Second hand (Vila) / mekko ja laukku New Yorker / kengät Converse / aurinkolasit H&M

Aurinkoista vappua kaikille! Menneiden päivien säästä on sinällään turha puhua sen enempää :D Tässä vaiheessa lienee parempi hyväksyä faktat eli taivaalta voi tulla mitä tahansa. No mutta, mun vappu on tähän asti mennyt ja menee tänäänkin työn parissa, ihan omasta tahdostani tosin. Koska olen rahanahne pikkusielu, huomasin mahdollisuuteni rikastua ja toivoin töitä, hahah. Veikkaan tosin, että tämän päivän jälkeen olo voi olla sellainen, että ensi vuonna toivon juhlan vapaaksi... Miten teidän vappunne on sujunut? 

PS. Mun reilu viikko sitten kylvetyt yrtit alkavat näyttää elonmerkkejä, hurraa! Faktahan on, että mulla ei mitenkään erikoisen vihreää peukaloa ole (koska olen jauhopeukalo hehheh) joten tämä on mulle suuri saavutus :D Mulla on vielä toinen pussi multaa ja siemeniä jäljellä, joten lähipäivinä tarvii laittaa lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti