8.5.2017

16 x puhelimesta

Heippamoi! Ajattelin tulla kertoilemaan teille vähän meikäläisen kuulumisia! Vaikka mitään erikoista mulle ei kyllä kuulu, oon tehnyt paljon töitä, oli vähän palkanmaksuhässäkkää (nyt palkka on onneksi turvallisesti mun tilillä - tai siis puolet siitä, puolet meni vuokraan ja laskuihin) ja oon sunnuntai-illasta asti ollut vähän kipeä, mutta eiköhän se tästä. Toivottavasti, oon nimittäin iltavuorossa tämän postauksen julkaisuhetkellä ja toivotaan että apteekista haetut turvatoimet tepsii, hahah.
Ois taas aika jakaa puhelimeen kertyneitä otoksia viime kuulta ja tämän kuun alulta. Ajatuksena oli tehdä tämä hieman aiemmin, mutta on nyt ollut niin paljon kaikkea muuta, etten oo ehtiny. En ole vielä ehtinyt katsoa edes viime viikon Vain elämää jaksoja!!

snäp1

1. Mulla oli viime kuussa ihana 11 päivän duuniputki ja siitä seurannut vapaapäivä tuli kyllä niin tarpeeseen. Selvennetään tähän nyt kuitenkin, että toi työputki oli ihan mun oma valinta - tuntu kivasti palkassa!
2. Meiän äitin koira on maailman suloisin otus ♥
3. Meikä-pantterihan se siinä, Mätsäs niin kivasti korvat ja tekstin väri yhteen ettäh! Olin viime kuussa ennätyspaljon Kouvolassa, mikä näkynee myös seuraavissa kuvissa...
4. Jedi on tottunut nukkumaan kans pitkään, meinaa tommonen kasin herätys tehdä sille tiukkaa! :D 

snäp2

5. Itsetehty jäätelöannos nam!
6. ♥ ♥ ♥
7. Mähän olin koko vappuviikonlopun töissä, mutta lauantaina pääsinkin vähän aiemmin kuin oletin ja jäin juomaan pari vappusiideriä. Ihan jo senkin takia, että toi oli just se päivä kun taivaalta tuli lunta ku keskellä talvea eikä huvittanut lähteä kävelemään kotiin...
8. Viimeksi Kouvolassa käydessäni lainasin äitini pyörää ja kävin moikkaamassa pappaa, tässä maisemia matkan varrelta 

snäp3

9. Vihdoin ja viimein testasin nyhtökauraa! Oon itse asiassa tehnyt nyt kahteen kertaan tota samaa nyhtis-bataatticurrya, alkuperäinen resepti on täältä. Toi oli itse asiassa tosi positiivinen ylläri ja ainakin mausteisessa kastikkeessa toimi tosi hyvin!
10. Mun vappulook, halusin hassutella ja väkersin tommoset nutturasaparot!
11. Tankkasin ennen työvuoroa meiän jälkkärilistalta löytyvää amerikan pannaria vaniljajätskin kanssa. Pitäisikin tehdä pannareita joku päivä kotona!
12. Häikäsee. Jedi on ikävä kyllä ollut vähän kipeänä viime aikoina, joten pitää varata sille aika eläinlääkäriin :( Mä todella toivon ettei olis mitään vakavaa vaan pelkästään vanhuuden tuomia vaivoja.

snäp4

13. Ostin ohikulkumatkalla jätskin, mutta toi omenapiirakanmakunen jätski ei nyt aivan vakuuttanut.
14. Poikaystävä tilasi mulle CDON:sta Vampyyripäiväkirjojen 7.tuotantokauden! Aloitettiin tämä pari päivää sitten ja vaikka alkuun olinkin epäileväinen niin tuttua ja koukuttavaa tavaraa tämä on!
15. Äiti toivoi taannoin multa tommosta sitruuna-marenkipiirasta ja semmosenhan minä sitten tein. Reseptin olen täällä blogissa julkaissut reilu vuosi sitten. 
16. Työkaverit oli väsänneet mulle vähän pidemmän drinkin vesikarahviin työnjälkeiseksi :D Tossa oli niin paljon juotavaa, etten jaksanut kaikkea!


4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Nyhtökauraa olen itsekin halunnut pitkään kokeilla. Vampyyripäiväkirjat on rakkautta ♥
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! Itteä aina jotenkin "epäilyttää" julkaista näitä postauksia, kun ajattelee että tuskinpa ketään mun suht tylsä elämä kiinnostaa :D Mutta toisaalta vastaavanlaisia on kiva lukea itsekin toisten blogeista joten...
      Nyhtökauraa suosittelen kokeilemaan! Mä oon käyttänyt sitä nudea, mutta siitähän löytyy pari jo valmiiksi maustettua versiota :)

      Poista
  2. Kiva postaus! <3 Kuulumisia on aina kiva lukee :)
    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista