1.9.2017

Throwback Style: syyskuu

Syyskuulta löytyi itse asiassa hurja määrä asukuvia monilta vuosilta ja voin vakuuttaa, että tässä kohtaa määrä ei tosiaankaan korvaa laatua :D Ilmeisesti syyskuu on pukeutumisen ja tyylin suhteen ollut mulle suhteellisen hankalaa aikaa, kun näitä kuvia katselee....


2012 

2012

Ensimmäinen asu nyt oikeastaan on sellainen, minkä voisin pukea päälleni nytkin: vihreä hame, joka on oikeasti mekko, on mulla edelleen tallessa ja yksi käytetyimpiä vaatekappaleitani. Toisen asun mekko oli joku halpa kirpparilöytö ja näytti oikeastaan enemmän raskausmekolta mallinsa takia, mitä ei tästä kuvakulmasta tietenkään saa selville. 2012 mulla tuntui olevan pointtina etenkin noissa sisällä otetuissa kuvissa, että mitä oudompi poseeraus, sen parempi. Toisinaan mä unohdan kokonaan, että mulla on ollut huulilävistys!


 2013 

2013

Tältä vuodelta oli niin paljon kuvia, että valitsin tähän peräti kolme! Mitähän tuosta ensimmäisestä kokonaisuudesta sitten sanoisi... :D Mekon kangas on ihana, mutta siihen se sitten jääkin. Muistelisin myös. että tuo oli ainoa kerta, kun kysesitä mekkoa käytin, sillä kuten huomaa, se on olemattoma lyhyt. 
Toinen asu on tavallaan aika perinteinen meikän arkiasu ja vastaavanlaisen voi hyvin bongata mun päällä helposti nykyisinkin. Mutta siinä se sitten komeilee, tuo kauhea camo-kuvioinen huivi jota manasin jo viime kuussa!
Muistatteko kun tummunpunaiset tai luumunväriset farkut oli super in ja joka toisella oli jalassaan sellaiset? Niin myös mulla. Tämä kokonaisuus on muuten ihan kiva, mutta ehkä hieman liian luumuinen - musta neuletakki olisi toiminut mielestäni paremmin. Punainen neule löytyy kuitenkin edelleen vaatekaapista.


 2014 

2014

Ensimmäinen asu näyttää oikein näppärältä syyskuiselta asulta! Not. En pukeutuisi tähän mistään hinnasta enää :D Farkkushortsit mulla on kyllä tallessa ja olen käyttänyt niitä viimeisen vuoden aikana varmaan kerran ja silloinkin mekon alla niin sanotusti varatoimenpiteenä. Toinen kokonaisuus on sellainen, jonka puolestaan voisin kuvitella päälleni keltaista huivia lukuunottamatta ja se myös onnistuisi - kaikki on edelleen tallessa laukkua lukuunottamatta :)


 2015 

2015

Anteeksi mitä :DD Ei, ei ja ei! Ensimmäisessä asussa on ihan liikaa yritystä ja ihan liikaa kaikkea. Toppi (joka on oikeasti shortsihaalari) ja farkkushortsit olisivat voineet toimia keskenään ihan kivana kesäasuna mutta yhdistettynä tuohon kaikkeen muuhun vaan ihan kamala. Onkohan mulla ollut vielä takki, jonka olen ottanut pois kuvien ottamisen ajaksi? I hope not. Toinen asu puolestaan osoittaa, että joskus vähempi on parempi. Kuvan farkut oli ihan mun lempparit, mutta kulutin ne loppuun :( Yhtä hyviä ei ole vielä tullut vastaan!


 2016 

2016

Nyt alkaa näyttää itseni näköiseltä: molemmat kokonaisuudet ovat sellaisia, jotka voisin pukea päällen tässä ja nyt, koska ne ovat itseni näköisiä ja koska kaikki vaatekappaleet ja kengät ovat tallessa.


Löytyihän sieltä joukosta muutama ihan mukiinmenevä kokonaisuus, mutta muuten vuotta 2016 lukuunottamatta sanoisin, että aika vuoristorataa pukeutumisen suhteen. Syyskuisia kokonaisuuksia pääsette näkemään lisää, olen nimittäin suunnitellut tekeväni sen kaikista epäonnistuneimmat asut ikinä -postauksen ensi kuussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti