16.10.2017

Life Lately

Tiiättekö sen fiiliksen, kun ei jaksa avata konetta viikkoon? Jep, kävi just meikäläiselle. Mulla on ollut sellaisia työvuoroja ja niiden lisäksi kaikkea muuta puuhaa, että tietokoneen avaaminen ei ole oikeastaan käynyt mielessä kertaakaan. Samalla olen pitänyt taukoa vähän muustakin somesta ja esimerkiksi lukemattomia blogipostauksia on tällä hetkellä likemmäs kolmkymmentä... :D Mutta mun mielestä on vaan tervettä pitää taukoa näistä jutuista aina toisinaan! 

37025675144_87946068c0_o IMG_8444 IMG_8652 IMG_8644 synttärit 37477244310_1e26386510_o IMG_8655 IMG_8454

Sen sijaan että oisin istua näköttänyt päätteen ääressä, olen viime aikoina muun muassa...

... käynyt juhlimassa pikkukoiran 3-vuotissynttäreitä ja kyllä, meidän perhe lukeutuu näihin hihhuleihin ketkä viettää koiran synttäreitä :D Matkustin Kouvolaan saakka tämän takia! 

... juonut viikon aikana jopa kolme siideriä, hahah. Erityisesti suositus tuolle kuvassakin näkyvälle Happy Joen talviomenalle!

... varannut Tukholman-risteilyn marraskuulle, tää oli mun synttärilahja poikaystävälle :)

... polttanut hirveästi kynttilöitä (ja ostanut niitä).

... suunnitellut ystävän kanssa matkaa ensi vuodelle, interrail ei todennäköisesti toteudukaan mutta matkasuunnitelma pitää sisällään tällä hetkellä useamman eri maan, joista yksi mm. Alankomaat!

... hakenut kirpparilta myymättä jääneet tavarat ja piilottanut ne työpaikan pukukaappiin koska en ole jaksanut tuoda niitä kotiin saakka... :D

... ostanut kahdet uudet farkut

... nukkunut liian vähän, minkä tosin aion korjata vapaapäivien aikana! 

4 kommenttia:

  1. Ihana, mäkin kävin viime viikolla juhlimassa poikaystävän koiran synttäreitä :D Olin niin innoissani viemässä sille lahjaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just parasta :D Koirien synttärit on tärkeitä!

      Poista
  2. Uuh, näenkö minä LAKUmunkin?! Aijai, viime vuonna oli oranssinen Halloween-munkki. Se oli ehkä vähän parempaa kuin tämä, mutta ai että LAKUA! :D Ps. työpaikan pukukaappi on hyvä säilytystila ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KYLLÄ! :D Metan testiraati toteaa, että hyvää oli!
      Työpaikan pukukaappi on niin hyvä jemma että tavarat on siellä edelleen..:D jos huomenna saisin ne kotiin!

      Poista