27.10.2017

Voihan lokakuu

Lokakuuta ois reilusti vielä muutama päivä jäljellä, mutta henkilökohtaisesti oon jo täysin valmis siirtymään marraskuun puolelle :D Lokakuu on jostain syystä ollut äärimmäisen jähmeä ja jopa kehno kuukausi itselleni - ilman mitään suurta syytä tosin. Tuntuu, ettei mikään ole oikein innostanut tai kiinnostanut, sellaisetkaan jutut joista yleensä innostun. Mitään uutta tämä ei tosin ole, mulla on viime vuosina ollut aina jonakin tai useampana talvikuukautena vähän sama juttu. Toivotaan, että marraskuu ois vähän parempi! Ainakin kivaa tekemistä on tiedossa.

Mutta palataanpa tähän kuuhun vielä perinteisten puhelinkuvien muodossa! 

lokakuu1

1.-3. Syksyisiä maisemia lenkkien varrelta - tai no asemalle en lenkkeillyt vaan odottelin junaa Kouvolaan. 

lokakuu2

4. Kyllä, hankin kirjastokortin! Mulla on ollut kyllä kirjastokortti, mutta se oli joku koulun kirjastokorttiin liitetty ja mä olen hävittänyt sen aikapäiviä sitten. Nyt sitten koin ajan olevan kypsä ja hankin uuden :D
5. Tätä Happy Joen talviomena siideriä onkin jo tullut hypetettyä.
6. Dermosilin kuvaston mukana tulee aina mitä söpöimpiä näytepakkauksia mukana! Ajattelin tehdä tilauksen tänne ensi kuussa.

lokakuu3

7. Maanantai oli niin ankea että oli pakko hakea munkkia piristämään iltaa. Fazerin mustapäällysteinen munkki oikein hyvä, mut Sinuhen oranssipäällinen pettymys. Vielä kun pääsis testaa Arnoldsin halloween-donitsit...
8. Mulla oli olevinaan tosi onnekas olo ja marssin ärrälle ostamaan kaksi halvinta arpaa. Arvatkaa voitinko? Niinpä... onko kukaan voittanut arvasta koskaan kymmentä euroa enempää? Mä tosin oisin ollut tyytyväinen siihen kymppiinkin, etenkin ku nyt menetin kaksi euroa :D
9. Yritin olla vinkeä. 

lokakuu4

10. Minun väsynyt papparainen ♥
11. Kävin siskolla kylässä ja sain eteeni elämäni ensimmäisen chiapuddingin. Mähän kommentoin tätä herkkua ekana, että ihan ku sammakonkutua söis :D En usko että ovat verrannollisia kokemuksia keskenään, mutta tämä mielikuva syntyi, hahah. Pahaahan tuo ei ollut, mutta hyvin erilaista mihin on itse tottunut enkä nyt oo intopinkeänä alkamassa väsäämään tommosia itse, hahah.
12. Leivoin pitkästä aikaa kakkua! Kaikki leipomukset, ja etenkin niiden julkaiseminen täällä blogin puolella on jäänyt tänä vuonna tosi vähälle, mikä on vähän harmittanut, mutta toivottavasti mulla on aikaa ja energiaa tsempata tämän suhteen ensi vuonna, ruoka- ja reseptiaiheiset jutut kun on itselle kuitenkin mieluisia. 

lokakuu5

13.-15. Niinhän siinä kävi, että ensilumi tuli. Mä en tunnetusti ole mikään talven ja lumen ylin ystävä (enkä varsinkaan kylmyyden) mutta kyllähän tämä maisemaa piristi huomattavasti. Tuntuu tosin hassulta, että näiden ja vaikkapa ensimmäisen kollaasin keskimmäisen kuvan (hyppytornit) aikaeroa ei ole edes paria viikkoa. Mutta tässähän käy varmasti niin, että nämä sulavat pikemmiten pois ja koko jouluu ollaan taas ilman lunta...


Mites teidän lokakuu? Mun lokakuun viimeisiin päiviin mahtuu vielä 28 tuntia töitä, tämän päiväisen vapaapäivän lisäksi vielä toinen vapaa, "jouluvalojen" asentaminen sisälle ja toivottavasti jotain hyvää ja kivaa! Tuntuu, että olen ollut poikkeuksellisen huonolla tuulella ja väsynyt koko kuun, joten haluan ravistella ylläni leijuneen negatiivisuuden jonnekin hornan tuuttiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti