14.7.2018

Looking for Those Garden Fairies

IMG_1117 m IMG_1133 IMG_1135 IMG_1130

Moikkamoi! Pitkästä aikaa niin sanotusti reaaliaikaista päivitystä, vaikka kuvat tosin on parin päivän takaa. Täällä Lahessa vietetään helteistä Summer Up -viikonloppua, joskin kyseisiin festareihin mulla ei ole mitään osuutta, paitsi eilen yöllä kotiin tullessa Wiz Khalifa kantautui järven poikki kotikadulle aika kuuluvasti. Pointsit siitä mulle että tunnistin! ...Tai meillä saattoi myös olla töissä puhetta siitä, kuka on illan viimeinen esiintyjä... :D
Mitään erikoista mulle ei yllättäen kuulu, lähinnä töitä. Mun arki on ollut loman jälkeen niin sanotusti tosi tylsää, että meinaa ihan ihmetyttää. Jostain syystä olen ollut tosi väsyksissä monena päivänä ja varsinkin iltaisin tämän huomaa, kun ei jaksa oikein tehdä mitään. Ensi viikosta tulee kuitenkin tekemisen täyteisempi! :)

Pari sanaa yllä olevista kuvista: sain mekon äitiltäni, kuka oli tilannut sen ensin itselleen, muttei ollut istunut hyvin. Hän sitten kysyi, että haluanko minä kokeilla ja vaikka mekko ei sinällään näyttänyt oikein miltään, eikä varsinkaan sellaiselta johon minä olisin katseeni esim. kaupassa kohdistanut (kukkakuosista huolimatta) niin kokeilin ja tadaa, tuohan on tosi kiva! Pituus on mun mielestä hauska, tuollainen midi -pituinen. Tumma värimaailma on myös jees, monet mun mekot kun on aika vaaleita ja selkeästi enemmän sellaisia kesämekkoja.

Mutta se ois nyt lähdettävä ulkoiluttamaan koiraa kuumasta ilmasta huolimatta ja sitten valmistauduttava iltavuoroon. Mua ei niinkään "huolestuta" tämä päivä, vaan enemmän huominen, kun sen taas tietää että koko Lahti haluaa meidän ravintelista darramätöt festarikrapulaan. Kiirettä saattaapi siis pitää, mutta kyllä siitä hengissä selviää. Palataan ensi viikon alussa, kivaa viikonlopun jatkoa! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti