8.12.2018

Kadonnut inspiraatio

Mulla on ollut inspiraatio vähän kadoksissa. Niin blogin suhteen, kuin vähän muutenkin. Onneksi se on nyt hiljalleen osoittanut heräämisen merkkejä ja olen saanut suurimman osan joululahjoista jo hankittua tai mietittyä niin, että ostan/tilaan ne heti, kun veronpalautukset kilahtaa tilille :D

Mulla on ollut muutenkin suhteellisen paljon puuhaa, niin en ole koneella juuri aikaa viettänyt. Plus tämä mun nykyinen kannettava on todella hidas, joten tässä ei hirveästi edes tee mieli viettää aikaa, koska ohjelmat ja netti toimii sen verran hitaasti. Esim. tämän Bloggerin tekstiosio jumittaa joka kerta niin pahasti, että tekstin kirjoittamiseen menee puolet pidempi aika, kuin siihen normaalisti menisi. Onneksi tähän tulee pian muutos, sillä olen tänä vuonna ollut niin kiltti, että saan joululahjaksi uuden tietokoneen!

46228017771_efd30f0903_o 31289246267_93df00328c_o

Mutta jos vähän niitä kuulumisia tähän väliin. Meillä oli työpaikan virkistyjäiset marraskuun lopussa ja käytiin Keravalla Sinebrychoffin tehtaalla olutkoulutuksessa. Itsehän en juo olutta koskaan ja siten mulla on ollut se perinteinen "kaikki oluet maistuu samalta" -ennakkoluulo, joka nyt kyllä kumottiin aika mojovasti. Mä tosin olin yksi kuskeista, joten mun olutmaistelu oli nimenomaan pelkkä maistelu. Oluiden ohessa saatiin pieniä ruoka-annoksia, joissa oli tarkoituksella erilaisia makuja ja maistettavat oluet valittu niihin sopiviksi. Takaisin Lahteen päästessä päivä jatkui vielä pitkälle yöhön, omalta osalta hyvin maltillisesti tosin, sillä mulla oli seuraavana päivänä heti aamuvuoro :D
Ja no öö, muuta kummempaa mulle ei sitten oikeastaan kuulukaan, hahah.

Itsenäisyyspäivä vierähti töissä, mutta nyt mulla on viikonloppu vapaa ja ensi viikollakin muutaman päivän arkivapaat, jolloin menen piipahtamaan Kouvolassa. Tänään on kaverin pikkujoulut ja ensi viikonloppuna olisi tiedossa toiset! 

31289196577_8d86f44faa_o 46228048201_b5fecd6815_o 
Nyt se olis pikkuhiljaa aika siirtyä ruuanlaiton pariin ja sitten alkaa hiljalleen valmistautua illan kemuihin! Superkivaa viikonloppua kaikille!

PS. Mun piti julkaista noiden superherkullisten muffinsien resepti täällä blogissa, mutta koska en tekovaiheessa kirjoittanut mitään ylös, en muistanut enää seuraavana päivää kunnolla, mitä olin tehnyt, niin en ottanut riskiä hahah. Täytyy vielä tämän kuun aikana kokeilla uudestaan, josko saisin tehtyä samanlaisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti