23.1.2019

Ikuisuuden kestävä tammikuu

Tiiättekö, tammikuu on siitä ärsyttävä, että vaikka silloin aika kuluu yhtä nopeasti kuin se kuluu muulloinkin (eli huomaan etten ole viikkoon edes avannut konetta, tai meikannut tai oikeastaan mitään muutakaan, aika on vain hävinnyt, hahah) niin silti tuntuu, että tammikuu kestää ikuisesti! Miettikää, kuukausi sitten oli just ja just joulu! Ja tuntuu, että siitä on ikuisuus. Huh.
No ei sen puoleen, että olisin tehnyt mitään kovin ihmeellistä. Muiden suomalaisten tapaan valittanut kylmyyttä ja lumen määrää vuoron perään :D Kävin mä sentään viime viikolla ystävälläni kylässä ja mun sisko kävi puolestaan mun luona yökyläilemässä! Oli ehkä parasta. Muutoin en ole vapaa-ajallani mitään ihmeellistä tehnytkään, ja aika on oikeastaan kulunut miettiessä, että mitähän sitä kattois Netflixistä seuraavaksi. Netflix siksi, että se on tällä hetkellä käytössä oleva suoratoistopalvelu. Tiiän että niitä on muitakin, hahah.

31909228167_cf8e817db9_o_edited 45935985455_04794ac987_o_edited 45935985885_aea9aa6ef2_o_edited

Tällä hetkellä toivon, etten tulisi kipeäksi, näin alkuviikosta on ollut vähän merkkejä siitä, että niin voisi käydä ja eilen illalla mulla oikeastaan olikin hieman lämpöä, mutta aamulla olo oli ihan normaali. Huomenna torstaina on mun viikon ainoa vapaapäivä enkä haluaisi käyttää sitä sairastamiseen! 
Lisäksi olen pohtinut hieman enemmän tämän vuoden mahdollisia matkajuttuja, joten niistä ehkä lisää seuraavalla kerralla... kun jaksan koneelle taas tulla, heh. Tiedän, että mun blogin kiinnostavuus on viime aikoina ollut yhtä alhaalla kun lämpötila ulkonakin, eli visusti nollan alapuolella, mutta en jaksa stressata asiasta. Tai no, en ole piiiitkään aikaan muutenkaan. Mutta hei, niitä tasokkaita, jopa toisinaan ihan viihdearvoltaan hyviä blogeja löytyy jo pilvin pimein, joten mikä jottei sinne sekaan heittäis tämmöstä keskinkertaista höpönlöpöä!

Mutta joo, nyt ajattelin mennä mittaamaan kuumeeni, olo on ulkoilun jälkeen vähän sellainen, etten ihmettelis, jos ruumiinlämpö onkin taas kohonnut. Ja sitten sitä Netflixiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti