25.2.2019

Sairasloma ja miljoona nettikauppaa

IMG_3050_edited IMG_3031_edited IMG_3029_edited IMG_3042_edited IMG_3024_edited

Mukavaa alkanutta viikkoa! Mun viikkokin on alkanut kivasti vapaapäivän parissa ja mikä parasta, flunssasta toipuneena! Viikonloppu meni tosiaan enemmän ja vähemmän levätessä sekä nukkuessa. Siinä samalla olen selannut tyyliin miljoona eri nettikauppaa laidasta laitaan - ostamatta mitään. Mulla on tosiaan parin viikon päästä ne mainitsemani kevätaiheiset illanistujaiset ja oon metsästänyt uutta mekkoa niihin joka paikasta, kunnes totesin etten välttämättä tarvi, eikä ole mitään järkeä tilata alle parinkympin alennusmekkoa isoilla postikuluilla. Ja sitten olen suureellisesti selannut kaikenlaisia nettikauppoja, mistä saisi superhienoja koristeita niihin juhliin, mutta totesin, että Tigerista saa edullisesti ja sen mitä ei saa, voi tehdä itse, jos jää aikaa. Niin ja tarkoituksena olisi käydä tutkimassa kirppari läpi myöhemmin tällä viikolla!

Tarinan opetus: nettikauppoja on hauska selailla, mutta aina ei tarvitse ostaa mitään. Säästyy omat rahat, säästyy luontoa. No mutta, koska olen nyt mitä ilmeisemmin järkkäämässä juhlat teemalla tein ite ja säästin, niin vinkkejä on mahdollisesti tulossa :) Mutta hei sinne on vielä muutama viikko aikaa ja ennen sitä ehtii sattua ja tapahtua vaikka ja mitä! Ehkä. En tiedä, mutta ei toivottavasti ainakaan yhtäkään flunssaa. Toivottavasti te olette pysyneet terveinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti