27.1.2016

Helsingissä

Mä en oikein tahdo uskoa itsekään, että sain itseni ylös tänään puoli kuudelta aamulla. En edes muista milloin viimeksi olisin herännyt noin aikaisin! Mutta juna Helsinkiin lähti hieman yli seitsemän, tai niinhän minä luulin, ja lopputulos oli se, että asemalla sai odotella reilun puoli tuntia, että juna ilmestyy... pääsin kuitenkin vihdoin ja viimein perille ja aamupalalle Annin kanssa! Tästä on tullut vähän meidän juttu, aikaisista aamutreffeistä :D Vai pitäisikö sanoa jälkiruokabuffetista, taidettiin maistella ainakin neljää erilaista tarjolla ollutta kakkua... 

IMG_1184 IMG_1177 IMG_1198

Kotimatkakaan ei sujunut täysin ongelmitta, sillä mulla tuli bussissa todella huono olo (taas kerran) ja sain tyhjentää yhden muovipussin varmuuden vuoksi (taas kerran), että jos sattuukin laatta lentämään :D Ei onneksi lentänyt, mutta sain jo kotiin päästyäni viestiä, ettei ollut kaverinkaan bussimatka täysin harmitta sujunut. En tiedä oliko vika jossain syömässämme vai puhdasta sattumaa vai olenko mä vaan vanhemmiten alkanut kärsiä bussissa matkapahoinvoinnista.

Anyways oli kiva puolipäiväreissu Helsinkiin ja tulin siihen tulokseen, että näitä pitäisi tehdä huomattavasti useammin. Sinne on kuitenkin vain reilun tunnin matka ja koko kaupunki on jäänyt aikalailla tuntemattomaksi keskustan isoja ostoskeskuksia ja Aleksanterinkatua lukuunottamatta. Shoppailemaan en lähtenyt, ostin vain tuota Fazerin uutta suklaata ja Glitterissä silmään osuneet ihanat norsu korvikset! Ennen bussin lähtöä mulla oli luppoaikaa ja Kampissa ollut Tele Finlandin edustaja ympäripuhui mut vaihtamaan liittymää. Tyypillistä, en osaa kieltäytyä. Tai sitten se oli oikeasti vaan loistava työssään, hah. Mutta ehkei tää huono päätös ollut, oon vissiin nykyisestä liittymästä maksanut vähän liikaa. 

Uni maittais tällä hetkellä paremmin kuin hyvin, mutta ehkäpä mie yritän sinnitellä vielä jokusen tunnin ja käyn sitte suoraan yöunille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti