8.3.2017

Naistenpäivän ruusuhame

IMG_3896 IMG_3949 IMG_3941 IMG_3957 neuletakki H&M / t-paita Gina Tricot / hame ja kengät H&M

Mulla on tänään vapaapäivä! ♥ Se onkin ensimmäinen kahdeksaan päivään, sillä kaikenlaisten sattumusten saattamana työputki venähtikin vähän pidemmäksi, mutta palkkapäivänä se lämmittää mieltä :) Tällä hetkellä ollaan koko konkkaronkka Kouvolassa äitini luona kyläilemässä, tänään on jo leivottu kakkua (ja syöty puolet...), herkuteltu burritoaterialla ja illalla meinattiin katsoa vielä leffaa. Huomisen vapaapäivän ohjelma on vielä täysin avoinna, mutta se ei haittaa laisinkaan!

Töiden ohella ehdin katsoa kaikki Suomessa ilmestyneet Olipa kerran -sarjan jaksot ja myönnettäköön, että ehdin aloittaa jo uuden sarjan... Orphan Blackin. Parin jakson jälkeen en osaa sanoa siitä vielä mitään, mutta koska olen kuullut sitä pelkkiä kehuja ja IMDb:n (jota voisi käyttötiheyden takia tiluureta meikäläisen raamatun vastineeksi) arviokin oli sangen korkea. 

Että tämmösiä kuulumisia tähän väliin! Mä niin ootan, että tuo luminen maisema vaihtuisi jo pian suliin ja kuiviin katuihin ja pikkuhiljaa vihertyvään katukuvaan ja lämpötila kohoaisi sen verran ylös, että kaikki talvivaatteet saisi tunkea ullakolle odottamaan syksyä. Mutta eihän mikään tapahdu yhdessä yössä, joten ei tässä auta muuta kuin odotella. Toinen asia, mitä odotan kovasti, on mun parin viikon päästä starttaava talviloma! Mitään kummia suunnitelmia ei ole, koska aiempi esisuunnitelman tasolla oleva ulkomaanreissu karsiutui pois huonon ajankohdan takia, mutta en anna sen masentaa. Viikko ilman suunnitelmia ja velvoitteita kuulostaa aika hyvältä sellaisenaankin! 

PS. Vaikka ollaan jo päivän paremmalla puolella, niin silti oikein ihanaa naistenpäivää kaikille mun naispuolisille lukijoille! :) Tosin ainoat ruusut jotka mä näin, oli tossa mun hameessa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti