28.8.2015

Päivänkakkara

IMG_6860 IMG_6863 IMG_6862 IMG_6872
Jumpsuit Forever21 / neuletakki New Yorker / kengät Converse / reppu H&M

Ulkona toi sää näyttää vähintäänkin masentavalta ja mulla olisi edessä melkein tunnin kestävä kävely Renkomäkeen hakemaan laina-autoa ja tsekkailemaan sitä hemmetin sohvaa. Käytiin eilen yhdessä kierrätyskeskuksessa (kyllä, aion ostaa omani sellaisesta enkä tuhlaa montaa sataa saati tuhatta uuteen koirataloudessa. Ja nykyinen on ostettu vastaavanlaisesta pari vuotta sitten ja ajanut asiansa enemmän kuin hyvin tähän asti!), mutta siellä ei ollut kuin pari ihan hirveää yksilöä. Mutta tästä aamun sateisuudesta huolimatta haluan uskoa sääennusteisiin ja että illaksi kirkastuu!
Mä en muuttopuuhilta varmaankaan ehdi juuri päivitellä ennen alkuviikkoa, joten mä toivottelen kaikille erinomaisen hyvää viikonloppua ja koitan itse olla hajoamatta näihin pakkaamis- kantamis- ja purkuhommiin sekä siivoushommiin. Mulle on toistaiseksi epäselvää, miten saan siirrettyä pesukoneen paikasta a paikkaan b, mutta enköhän mä senkin keksi! 

1 kommentti:

  1. Voiei miten ihana tuo jumpsuitti! Kelpuuttaisin moisen mieluusti omaankin käyttöön :-)

    VastaaPoista