12.9.2015

Meikkiongelmia

IMG_7306 IMG_7287 IMG_7300
neule H&M / shortsit Forever21  / reppu H&M / kengät H&M

Mulla on tiedättekö niinkin iso ongelma kuin meikit ja meikkaaminen. Mähän en ole koskaan ollut järin hyvä meikkaamaan, mutta viime aikoina on tuntunut, että nekin vähäiset taidot on kadonneet kuin tuhka tuuleen. Onnistun hyvässä lykyssä ehkä kerran viikossa tekemään meikin, johon olen lähes täysin tyytyväinen. Muuten mättää aina joku. Meikkipohja on vääränlainen tai yleisilme jotenkin suttuinen, meikit ei pysy kunnolla naamassa...lista on kuta kuinkin loputon. Mulla on toki ollut koko kesän ongelmia silmieni kanssa, joka on hankaloittanut meikkaamista/estänyt sen kokonaan ja edelleen sen seurauksena silmänympärysihoni on erittäin kuivaa ja ohutta. Sama pätee suun ympärykseen. Mä olen rasvannut kumpaakin niille sopiville tuotteilla aika ahkerasti, joten sen osalta aletaan olla jokseenkin voiton puolella, mutta muuten tuntuu että olen ihan hakoteillä. Aluksi meikki näyttää ihan kivalta peilistä, mutta myöhemmin kuvista/töissä peilistä tms. huomaankin, että se ei ole ollenkaan kiva.
Pitäisi ilmeisesti käydä jonkinnäköinen meikkaamisen lyhyt oppimäärä läpi youtuben kauneus v-loggaajien parissa, olisko teillä hyviä vinkkejä, keitä kannattaisi seurailla? Tuntuu myös, että mun meikkiarsenaali kaipaisi pikaista päivitystä ja uusia tuotteita, koska ainakaan osa nykyisistä ei selkeästikään palvele tarkoitustaan. Mä olen aina pyrkinyt siihen, että vähemmän on enemmän, mutta se ei nyt selkeästikään toimi ja tässä pitää oikeasti harkita primereita ja peitevoiteita ja mitä näitä nyt kaikkia onkaan, että saan tämän lattean ja vähän elottoman lookin päivitettyä uudemmalle tasolle!

PS. Siis oikeastihan tästä kaikesta voi syyttää surkeaa kesää ja vähäistä auringonpaistetta, kun iho ei ruskettunut juuri nimeksikään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti