11.6.2018

Viikko kesälomaan!

minä

Tekisi mieli kirjoittaa tähän suuria sanoja ja vaikuttavia mietteitä, mutta ei, ei vaan irtoa. Sen sijaan päässäni soi Don Huonot, päätäni särkee kevyesti, mietin kuinka rumasti ihminen osaakin lakata kyntensä sekä harkitsen ostavani uutta mattoa olohuoneeseen. Ja pitäisi mennä nukkumaan, koska aamusta on heti työpalaveri - mutta sitä odotan oikeastaan innolla. Meidä porukka on vaan niin mahtava ♥ Mulla on muuten viisi työvuoroa jäljellä, viikon päästä olen kesälomalla! 

Joo, jep. Olen tuijottanut tätä kirjoituskenttää nyt niin kauan, että luovutan. Mutta julkaisen tämän silti, koska tämmönenhän minä oon - päässä pyörii suurimman osan ajasta vaikka ja mitä ja samalla ei kyllä yhtään mitään :D Kivaa viikkoa tyypit! 

PS. Otsikko on lähinnä säälittävä. Ehkä vähän minäkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti